30 Ekim 2011 Pazar

O Bizim...

Filinta gibi delikanlımız...Çakı gibi askerimiz (bknz)...Yüz güldürenimiz...
Değer bilenimiz...Hiç üzmeyenimiz...Söz dinleyenimiz...


O bizim zaman zaman asilik edenimiz...Bazen sinirlendirenimiz...
Arada sırada hepimize kafa tutup didişenimiz...
Ama hepsinden önce o bizim kuzumuz, canımız, ciğerimiz, evladımız ALPERimiz...

Ben onun da Küçük Halasıyım...Ayrıca isim annesiyim (bknz)...Her gördüğünde içi titreyenim...Annesi gibi herşeyini bilenim...Annesi gibi onu en çok düşünenim...
Annesi gibi doğduğu günü dün gibi hatırlayanım (bknz)...

Ömrün uzun olsun oğlum...
Sevdiklerin ve sevenlerinle birlikte sağlık, mutluluk, huzur ve güzellikler içinde geçireceğin nice güzel senelerin olsun...
Doğum günün kutlu olsun...

26 yorum:

mintinin dünyası dedi ki...

ay küçük hala,allah iyiliğini versin.öyle bir yazmışsın ki sonunu okumasaydım bunca şehit haberi aldığımız şu günlede.allah muhafaza başka bişey geldi aklıma.alllllahım korusun.belli ne kadar sevdiğin.için titremiş sevgi sözerini yazarken.allahım uzun ömür sağlık sıhhat versin.hiç sizlerden ayırmasın inşallah...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

Mevlam esirgesin tüm evlatları...acılarını göstermesin inşaAllah
amin MİNTİcim...çok teşekkür ederim güzel dileklerin için

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar,

Maşallah Alper'de bir asker evladımızmış. Yüce Allah'tan Alper'i tüm askerlerimizle ve güvenlik güçlerimizle birlikte korumasını niyaz ederim. Allah sevdiklerine bağışlasın ve doğum günü kutlu olsun. Sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir şekilde tüm sevdikleri ile birlikte daha nice seneler dilerim.

Selam ve dualarımla.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

merhaba RECEP BEY;
güzel dileklerinize çok teşekkür ediyor, duanıza da yürekten amin diyorum

saygılar...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Allah hayırlı teskereler versin, ömrü uzun ve sağlılı olsun Aynur'cum ...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

amin ÖZLEMcim...tüm askerlerimize inşaAllah
Alperimin mesleği askerlik canım
geçen seneden beri
şu an ilk görev yeri olarak İstanbul'da
sağlıkla geçer çalışma hayatı inşaAllah

İkiz Annesi dedi ki...

Canım çok güzel anlatmışsın hayırlı teskereler diliyorum , doğum günü kutlu olsun..

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

çok teşekkür ederim AYLİNcim...

Yasemin dedi ki...

çok güzel çıkmışınız fotoda
hani seni fotoğraflarınla tanımasam kız arkadaşı zannetcem :) o kadar yani :)
her ikinize de maşallah diyorum ve filintanın doğum gününü kutluyorum
görevinde başarılar diliyorum

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

bak sayende haftaya güzel bir başlangıç yaptım YASEMİNcim :))
çok teşekkür ederim
güzel dileklerine de ayrıca teşekkür ediyorum canım

sevgiyle...

pınar dedi ki...

Çok duygulandırdın beni.

Askerlerimiz vatanımızın direği,temeli.
Ömrü uzun olsun.Ve de sağlıklı.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

çok teşekkür ederim DOMATESSUYUm...
tüm askerlerimize hayırlı tezkereler ve görevler olsun inşaAllah
sağlıkla...

CEPAYNASI dedi ki...

doğum günü kulu,şansı bol olsun Alper'in...

ne mutlu onu böylesine seven bir halası olduğu için:)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

çok teşekkür ederim CEPAYNAm...

öykü dedi ki...

Ben de katıloıyorum bu guzelım dıleklerıne
ve

ne guzel bı aılesınız sız dıyorum
Allah nazarlardan saklasın

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

güzel bir kalple ve güzel gözlerle baktığın içindir güzel görmen ÖYKÜm

çok teşekkür ediyorum canım...

Adsız dedi ki...

ne kadar güzel bir kutlama bu böyle ve siz ne kadar düşkünsünüz yeğenlerinize
ben de kutluyorum yakışıklının doğum gününü
bloğunuz çok güzel, yazılarınız çok samimi, keyifle okuyorum sizi
koymuş olduğunuz fotoğraflara da bayılıyorum ayrıca
sevgiler
Seher-DENİZLİ

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

nice nice mutlu yıllar olsun inşallah sevdikleriyle.

Şirince Tatlar dedi ki...

Rabbim yar ve yardımcısı olsun hayırlı teskereler diliyorum..:)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

SEHERcim;
hani kelime olarak yeğen olabilir ama hep söylerim benim için yeğen=evlat diye :)

kutlama için, güzel dileklerin için, güzel düşüncelerin için ve beğenin için çok teşekkür ediyor, herzaman bekliyorum

sevgiyle...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

inşaAllah EBRUcum...çok teşekkür ederim

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

amin ŞİRİNcim amin...

Uğur Böceği dedi ki...

Ne de güzel çıkmışsınız ikiniz de Aynur Abla...Allah her ikinizi de nazardan korusun... Biraz geç oldu ama Alperin doğum günü kutlu olsun...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

çok teşekkür ederiz UĞURum BÖCEĞİm YASEMİNim :)

Emine dedi ki...

Aynur görmemişim canım bu postu :) sen de o tadı tadanlardansın o zaman..darısı küçük kartalların başına :)
nice mutlu yıllar..

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

amin EMİNEcim...inşaAllah

çok teşekkür ederim canım sağol

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...