7 Ekim 2011 Cuma

Aç Bakalım...Saç Bakalım...

Hiç yanından ayırmadığın, adeta bütünleştiğin o çantanı ve içindekileri dök de bir bakalım, neler varmış içinde...diyerek zorlanmayacağım bir mim göndermiş Sevgili Nesli...Şu mim konuları nereye varacak, daha nelerimizi ortaya dökeceğiz bilemiyorum :)

Hani beyler genelde merak eder hanımların çantalarının içini...Şu bavul gibi çantalarda ne taşıyorsunuz böyle diye...Ama bilmezler ki biz çantalarımızda olması muhtemel, olan ve olacak olan herşeyi taşırız :) Hatta buna kısaca hayatımızı taşırız demek bile yerinde olur galiba...


Hayatımızı taşırız dedim ya...İşte benim çantamın içinde de genel olarak ve hemen hemen her hanımın çantasının içinde bulunan/bulunabilecek birtakım şeyler var. Gerçi detaylar farklıdır muhakkak. Ama herkesin hayatı da farklı değil mi?


Bunlar olmazsa evden çıkmam, çıkamam...Sadece 4 parça gibi görünse bile, aslında sadece cüzdanım 44 parça neredeyse :) İçinde neler yok ki...Anlaşıldığı üzere bir miktar para, benim ben olduğumu ispatlayan kimliğim, sevdiklerimin fotoğrafları, ön tarafındaki minik gözde nazar boncuğu, ağrı kesici, yara bandı, ne zaman koyduğumu bile unuttuğum bir iğde ve bir hurma çekirdeği, yazdıktan sonra özenle katlayıp bir köşesine sıkıştırdığım birkaç dua...


Daha da özellerini koymaya gerek yok sanırım...Bunlar da benim, hatta bütün hanımların olmazsa olmazlarından olsa gerek...


Özellikle işe gelirken hiç hoşlanmayacağım bir durumdur saçlarımın ıslanması...Onun için her ihtimale karşı diyerek şemsiyem de hiç eksik olmaz çantamdan yaz-kış...Hayatlar gibi havalar da değişiklik gösteriyor ne de olsa...

Ha bir de sabah çantamı değiştirirken koymayı unuttuğum tespihim de var. Seviyorum ben tespih çekmeyi :) Yine hepimizin hayatının içine giren, hatta bana göre içine eden cep telefonum da yerini hiçbir şeylere bırakmaz çantamın içinde :)

Her ne kadar sadece eşyalarımızı taşıyor olsa da çanta sadece çanta değildir aslında. O biz hanımlar için herşeydir. Dedik ya işte hayattır diye...Buyrun, açtım çantamı, okuyun hayatımı...


22 yorum:

ѕєℓєη dedi ki...

''Çanta sadece çanta değildir aslında. O biz hanımlar için herşeydir. Dedik ya işte hayattır diye''

Çok güzel yazmışsınız sonuna kadar katılıyorum çantam olmadan kendimi eksik hissediyorum.
Telefonum,cüzdanım,rujum,aynam...
ve diğer sayamadıklarım da dahil :)

sevgilerle..

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

teşekkür ederim PEMBEcim...çantasız çıkmam diyenlerdenim ben de :))

sevgiyle...

pınar dedi ki...

çanta kullanmayı sevmiyorum.mecbur olmadığım sürece kullanmıyorum.Ceplerim iş görüyor:)
çalışanların tabii ki kullanması gerekiyor.
Çanta içinizde pek düzenli.Benim çantam biraz karışık oluyor da.
Alışveriş merkezlerindeki cihazlardan geçerken utanıyorum bazen:)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

eğer kolumda çantam yoksa böyle bir boşluk oluyor bende DOMATESSUYUm
hani neredeyse evden bakkala giderken bile takacam o kadar yani :))
yok utanma bence karışıklıktan...sonuçta o senin hayatın :))

G R İ ❥ dedi ki...

ben cantalarimi cok seviyorum ama ise gidince bazen iki cantam oluyor ve bu yorucu olabiliyor.. birde alis verise ugradimmi o gun uff ..

ama icinde icim var : )

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

LEYLAcım;
benim de yazın değil ama kışın zorlandığım oluyor çanta taşırken
senin de dediğin gibi hele bir de alışveriş poşetleri varsa elimde

içinde herkesin bişeyi var :)

Unknown dedi ki...

çok düzenli, benimkiler ıvır zııvır dolu :)

Gülcan dedi ki...

çantasız çıkmayız abiler ablalar.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

AYSUNcum;
çocuklu hanımların çantalarına ıvır zıvır doldurmasından daha normal ne olabilir :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

aynen öyle GÜLCANcım...çanta yoksa biz de yokuz :))

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar,

Aslında bu bloğu ziyaret edip yorum yazmak bana göre değildi ama, sizin her bloğunuza katılıp, bunu da es geçmek olmayacaktı.

Selam ve dualarımla.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Böyle bir yazı planlıyordum ne zamandır çok keyifliydi fotoğraflar
Aynur'cum, çantam benim de vaz geçilmezimdir:)) :))

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

canim mim´i cevapladigin icin tesekkürler... yalniz cok güzel fotograflamissin cok begendim... bayanlar cantasiz, cantalar bayansiz olmuyor iste :)

Adsız dedi ki...

valla gayet temel şeyler harikasın :)
hayır bi de en kötüsü çantadan çantaya aktarım olayı, off off ne zor :) Zaten dünyayı atmışım içine bir de diğer çantaya aynı dağınıklıkla koy :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

yorum yapsanız da yapmasanız da ziyaretleriniz beni ziyadesiyle mutlu ediyor RECEP BEY
çok teşekkür ederim
saygılar...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ÖZLEMcim;
madem öyle bu mimi sana gönderiyorum
kabul buyurursan tabi
bak böylece bu konuyla ilgili yazı yazmanı da hızlandırmış oluruz :)
ne dersin?

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

NESLİcim;
ben de çok teşekkür ederim...hem mim, hem de beğenin için
çantala biz hanımlar için vazgeçilmez gerçekten...sanki bir uzvumuz gibi :))

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

SUveBEYAZcım;
aktarımlar konusunda haklısın...galiba hepimizin otomatiğe bağlanmış gibi her sabah yaptığımız hareket:)
yapmayınca da olmuyor ki :)

öykü dedi ki...

Çantasız cıkmam abi:)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

asla da çıkartamazlar bizi değil mi ÖYKÜcüm :))

Yasemin dedi ki...

düzenlisin Aynurcuğum
çantanın içine baktım böyle olduğuna karar verdim:)
çok güzel yazmış ve çok güzel fotograflamışın

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

YASEMİNcim;
düzen eh işte :)
teşekkür ederim canım...beğenin için :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...