11 Ekim 2011 Salı

Biraz Önce...Biraz Sonra...


Tv izler gibi bulutları izliyorum...hatta dizi izler gibi demeliyim :) Tahmin edebildiğim ama yine de bir sonraki bölümde neler olacağını merak ettiğim gibi bulutların da ne şekle gireceğini elimde fotoğraf makinam, cama yapışmış vaziyette merakla gözlemliyorum :)

Ağlamaya başlayacak suratın haline benzetiyorum...Üstümüze üstümüze kapanışından ve koyuya doğru yol alan renk değişiminden ha indirdi, ha indirecek diye herkes gibi tahmin ettim etmesine de...ben geldim diye basbas bağıran Sonbahar'ın sayesinde gökyüzünün böyle kendini sıkıp sıkıp olanca gücüyle önce ağlayacağını, sonra da hırsını dolu dolu üzerimize dökeceğini tahmin etmemiştim...

İzlemesi çok keyifliydi de dışarıdaki insanları düşününce keyfini almaktan ziyade üzüldüm çokça...Zira ne kadar kaçmaya çalışsalar da tokatladı gitti milleti...Tabi, çok iyi biliyor doğa, canı ne zaman neyi yapmak isterse onu yapabileceğini ve bizim sadece ona itaat etmek zorunda olduğumuzu...

Şimdi mi? Nasıl olacak...önce bir duruyor, sonra güneş hafif tebessüm ediyor, güler gibi yapıyor...sonra da kısıyor gözlerini, azdırıyor suratını, aynı hızla ve aynı şiddetle devam ediyor...bir gözyaşı, bir dolu sıralamasıyla...

32 yorum:

Unknown dedi ki...

ankamall tarafına gittim geldim şimdi yolda bir yağmur bir güneş bir dolu hepsini yaşadık yani, havalar bizimde dengemizi bozacak ya açsın ya kapatsın :(

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

YEKTAcım;
zaten herşeyin sorumlusu havalar :))
bir karar versin diye de beklememeli artık:)
Sonbahar yapar yapacağını kimseyi dinlemeden...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ben de çok keyif aldım ilk başta ama tadı kaçtı Aynur'cum yağmurun ...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ÖZLEMcim;
haklısın...hele sel felaketlerini duyup görünce ne keyfi kalıyor, ne de hoşluğu...

Yasemin dedi ki...

gerçekten fotoğraflar anlatıyor herşeyi
çok fenaydı senin de dedğin gibi dışardaki insanlar mahvolmuştur:(

Tontirik Tarifler dedi ki...

çok keyifli bir yazıydı..Bulutları izlemeyi ben de çok sevmişimdir küçüklüğümden beri..Hala şekiller oluştururum onlardan :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

YASEMİNcim;
yukarıdan seyrettim, sıcak ve rahat odamdan
sadece üzüldüm :(

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ÇAÇARONum;
teşekkür ederim beğenin için
bazen ne garip şekiller alıyor değil mi...ama bazen de insanı ürkütmüyor da değil hani:)

elma kurdu dedi ki...

herkes evinde olsa, sokakta yalnız yağmurdan ıslanmak isteyenler kalsa ne güzel olurdu fotoğraflar flaş kartlara benzemiş :)

Uğur Böceği dedi ki...

Aynur Abla tahmin ediyorum seni fotograf çekerken...Her zaman ki gibi süper olmuş fotograflar... Yazın da tabi öpüyorum seni:)

cecil dedi ki...

konuyla alakası pek yok ama içimden geldi yazmadan edemicem aynur..

çok doğalsın dupdurusun çok kendinsin ..
çok netsin ..asil le konuştuk hatta bu akşam üzeri bunu :)sadece ben değilim yani böyle düşününen..
hem zaten başka bir şey düşünülmezki bu yalınlıkta :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ELMAKURDUm;
ah bir de bu kadar şiddet göstermese değil mi?
şöyle hafif hafif okşasa ne güzel olurdu :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

UĞURum BÖCEĞİm YASEMİNim;
aldığım şekilleri tahmin edebiliyorsundur :)))
canım benim ben de seni öpüyor,çok teşekkür ediyorum
ha bir de kucaklıyorum tabi :))

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

SEÇİLcim;
ne kadar güzel böyle düşünmen(iz)...ve benim açımdan da ne kadar güzel böyle düşündürmüş olmam :))
mutlu oldum, sevindim...yok yok hatta sevindirik oldum galiba :))

çok teşekkür ediyor, sana ve Asil'e sevgilerimi gönderiyorum

özlem dedi ki...

merhabalar fotoğraflar çok güzel teşekkürler.

Emine dedi ki...

sonbahar, kış, yağmur, kar en sevdiklerim..sel olmasın aama yağsın yağmur, bulutlar şov yapsın ben bayılıyorum :D
sevgiler Aynurcum..

Âwdil dedi ki...

Ulus meydanın da bu kadar yüksek bir yer var mı ki? :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ÖZLEMcim;
uzun bir aradan sonra merhaba...tekrar hoşgeldin :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

yeter ki kimse zarar görmesin değil mi EMİNEcim...ah keşke...

sevgiyle...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ÂWDİL;
olma mı :)
mesela tam meydandaki Atatürk heykelinin arkasındaki 12 katlı (galiba) bina desem, ben 9. dayım:)...ya da fotolardan da anlaşılacağı üzere Eski Meclisin az biraz çarprazı desem
ay kısaca Gençlik ve Spor Bakanlığı diyeyim en iyisi :))

Âwdil dedi ki...

Hım.Sıklıkla geçerim ulus meydanından lakin o binanın yüksekliği hiç dikkatimi çekmedi. :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ÂWDİL;
öyle mi? peki o halde kahve içmeye beklerim...ne zaman isterseniz :)

ebru özgün dedi ki...

Harika yakalmışsın canım arka arkaya görüntüleri hele o bulutlar...

zihni örer dedi ki...

bu fotoğraflarla bu sözler bir sonbahar şiirine götürüyor insanı.

hatta öyle savuruyor ki Hüzün Mevsimi'ne saplanmamak elde değil:)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

EBRUcum;
yazıda da belirttiğim gibi cama yapıştım resmen :))
teşekkür ederim

sevgiyle...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ZİHNİ;
hoşgeldin...
işaret ettiğin hüzün mevsimine bile isteye saplandım ve şimdi geldim
ne kadar dinlendirici geldi bana

teşekkür eder, herzaman beklerim

öykü dedi ki...

resımler cok guzel anlatmıs bulutları

yagmuru sevıyorum ama bazı bolgelerde yasananları dusununce de uzucu elbette..
yagsın ama tadında yagsın dılıyorum

Yeşim dedi ki...

keyifle okudum yazını.
benim gibi bulutları seyreden biri daha varmış demek:)))

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ÖYKÜcüm;
aynen diyorum ben de canım

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

YEŞİMcim;
evet yalnız değilsin :))

çok teşekkür ederim

Nurgül dedi ki...

Özellikle bulut resimleri çok güzel.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

bence de NURGÜLcüm...dakikalarca izledim :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...