17 Ekim 2011 Pazartesi

Bu Haftasonu Ben...

Daha önce planladığım fakat son anda hızla uygulamaya koyduğum bir kararla atladım en hızlı trene Eskişehir'de oturan Öznur Ablamı ziyarete gittim.


Her ne kadar ziyaret desem de asıl amaç her konuda maharetleri say say bitmeyen ablamın bizim için yaptığı kışlık nevaleleri alıp getirmekti :) Bu arada tabi ziyaretimizi de gerçekleştirmiş olduk en kısasından...

Aslında buraya o nefis turşu çeşitlerini koymaktı isteğim...ama henüz annem tarafından açılıp boşaltma işlemi gerçekleşmediği için fotoğraflayamadım.

Şu aralar kızkardeşlerin en büyüğü olan Semanur Ablam da Eskişehir'de...Ben de ablalarımın sipariş üzerine yaptığı elemeği göznuru ürünlerin birkaçını göstereyim dedim.










İki bacı baktım seri üretime geçmişler. Evin içinde yünler, şişler, tığlar harıl harıl çalışıyorlar...Üretiyor, örüyor, satıyorlar...ah dedim ne güzel, sırtınız yere gelmez sizin :) Tamam da böyle maharetli konularda küçük bacı Aynur size niye çekmemiş ki :)















Sadece bunlarla sınırlı değil elbet ürettikleri güzellikler...Hem büyükler, hem de küçükler için kazaklar, hırkalar, yelekler...Renk renk, çeşit çeşit, model model...

Küçük kızkardeş olarak seçtim içlerinden birkaç tane çorbaya tuz niyetine atayım diye :) Birkaç paket de ip alıverdim ki son siparişlerin maliyeti sıfıra düşsün istedim.

Bende yapıp ortaya koymak gibi bir yetenek yok madem...e bir el vermek de lazım inceden...Üstüme düşeni yapmak da en büyük vazifem...

24 yorum:

Emine dedi ki...

Aynur el becerisi yoksunu biri olarak ablalarını kutluyorum..
böyle blogları gördüğümde de hayrete düşüyorum :)
benim de elimden gelen takdir etmek :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

EMİNEcim;
inan ben de sen gibiyim :)
zaten o hobi bloglarının yüzünden kendimi hiçbir işe yaramayan biri olarak görmem :)))

çok teşekkür ediyorum canım

Şerife dedi ki...

çok yeteneklilermiş nazar etmeyeyim maşallah çekeyim en çok bebek örgülerini beğendim ellerine sağlık ablalarının

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ŞERİFEcim;
ah daha neler var...görünce insan hani diyor her yer bebek olsun :)

ben niye çekmemişim onlara ya :)

teşekkür ederim canım

Yasemin dedi ki...

vallahi Aynurcuğum el atmadığın konu yok senin
hepinize birden maşallah diyeyim ben :))

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

YASEMİNcim;
çok teşekkür ediyorum...da bende bir numara yok ki :)
oturduğum yerden işte :)

Unknown dedi ki...

mink elbiselere bayıldım çok şirinler ellerine sağlık örenlerin:)çok şirinler:)

pınar dedi ki...

Bize de alsaydın:)))

çok güzellermiş.
Emek isteyen şeyler.
Samimiyetini seviyorum Aynur..

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

SEZOBİGOcum;
ben de gördüğümde sanki içinde minik prensesler varmış gibi sevdim durdum onları :)

çok teşekkür ederim sağol

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

DOMATESSUYUm;
hem onlara katkı olsun, hem de hediye ederim diye aldım zaten
adresini mail olarak atsana bana göndereyim hemen
ciddiyim bak ben hadi bekliyorum...

öykü dedi ki...

el becerısı olmayan bı kısıde benim

ama yapılanları gercekten begenı ve takdırle ızlıyorum:)

burdakılerı de oyle

sevgılerımle

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ben de eskiden böyle mincik mincik uğraşırdım ÖYKÜcüm...hani az bişey becerebiliyordum da yok bana göre değil böyle şeyler
senin de dediğin gibi beğeni ve takdirle izliyorum sadece :))

öpüyorum seni canım...kocaman

Yasemin dedi ki...

bu arada sormayı unuttum şimdi aklıma geldi. turşularıda görebilecekmiyiz :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

aslında yiyecek türü şeyleri paylaşmaktan pek hoşlanmasam da evet onları da burada yayınlayacağım YASEMİNcim :))
arada sırada o tür yayınlar pek de kötü olmaz değil mi :)

Yasemin dedi ki...

bence gayet güzel olur hatta tarif de edersen daha güzel olur:)
hatta en güzeli ikram da etmen :)))))

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ne demek YASEMİNcim...hayhay
lafı bile olmaz arkadaşım
ne zaman istersen buyur gel ister eve, ister işyerine
en sevdiğim şey zaten paylaşmak...tada tad kattığına da bereketine de çoook inanırım

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ben de kutlarım ablalarını Aynur'cum, şahaneler hepsi de çok güzel, ellerine sağlık :))

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

teşekkür ederim ÖZLEMcim...

Adsız dedi ki...

güzel şeyler üretilmiş...
ellerine sağlık!

o bendim dedim...gördün mü?

CEPAYNASI

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

inanmiyorum o pembe ve yesil elbiseler ne kadar güzeller öyle ellerine saglik yapanin harika...

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar Küçük Hala,

Eskişehir gibi güzel bir şehire hem de hızlı trenle yolculuk etmek ayrı bir zevk, hem de orada ikamet eden bir yakınını ziyaret etmek başka bir zevk.

Bu türden ziyaretleri ben de çok severim. Ablanız da gerçekten çok maharetliymiş, el emeği göz nuru ürettikleri ürünleri görünce bizlere de takdir etmek düşer.

Yüce Allah tüm sevdiklerinizi size bağışlasın ve gönlünüze göre versin.

Selam ve dualarımla birlikte güzeller Güzel'ine emanet olun.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

günaydın CEPAYNAm...seni görmek güzel:)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

NESLİcim;
daha neler var neler :)
ben de seve seve bir hal oldum :)

teşekkür ederim canım sağol...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

Merhaba RECEP BEY;
bir ayağımız orada bizim
hele de böyle hızlı tren sayesinde sanki Ankara'nın bir semtinden bir semtine gidiyormuş gibi artık :)

çok teşekkür ediyor, saygılarımı sunuyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...