19 Ekim 2011 Çarşamba

Ah ki Ah :(



Daha dün yaptığım keyfi anlatırken...Akşam evime gittiğimde bugün ne yesem acaba diye düşünürken...Gece sıcacık yatağımda yorganıma sarılıp mışıl mışıl uyurken...Sabah o rahat işyerimdeki o rahat koltuğuma kurulurken...Utanıyorum şimdi...Çok utanıyorum hem de...

Kendi bayrağımın altında, kendi ülkemde, kendi topraklarımda normal yaşayan biri olarak beni/bizi bu utanca boğan, tazecik fidanlarımızı hoyratça koparıp yürekleri yangın yerine çeviren hainler...Sizin de kendi utancınıza, rezilliğinize boğulacağınız, hesapların en kes(k)inini vereceğiniz gün gelecek elbet...

********************

Ne denir...Nasıl söylenir...İfade edebilmek için hangi dili kullanmak lazım gelir...Bilemiyorum(z)...
Ah evlatlar ah...Ah kınalı kuzular ah...
Sizi de yerleştirdik en baş köşesine...
KABRİNİZ artık KALBİMİZ...
Ruhunuz şad olsun...

38 yorum:

Emine dedi ki...

kelimelerin bittiği an :(

Uğur Böceği dedi ki...

İçim yanıyor Aynur Abla:(

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

gözyaşları konuşuyor EMİNE :(

Unknown dedi ki...

bu acının tarifi yok kelimeler kifayetsiz kalıyor, bizler bu haldeyiz aileleri ne halde kim bilir,

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

sönmez bu yangın YASEMİN :(

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ah analar...ah ana yüreği YEKTA

pınar dedi ki...

ne yazacağımı bilmiyorum.Çok ağladım.Beynim sızladı.Ama değişmiyor,değişmiyor.
Küfür etmeyen ben yığınlarca küfür ettim.
Allah sabır versin ..

Krnc dedi ki...

Ben bu konuda yazmaya başlarsam sınırlarımı aşacağımı bilirim hep.Sadece susuyorum,içimden konuşuyorum..
:(

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ağlıyorum(z) DOMATESSUYU...sadece ağlıyorum(z) :(

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

bu konuda sınır yok KRNC...susma

Uğur Böceği dedi ki...

Ne kadar duyarsız bazı blog sahipleri Aynur Abla... Aşkla sevgiyle yazı yazsaydık kesin söyleyecek sözleri olurdu...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ne denilebilir ki YASEMİN...ateş düştüğü her yeri aynı yakmıyor demek ki :(

Yasemin dedi ki...

sabah ne gazete okudum ne de tv açtım daha biraz önce haberim oldu
çocuklarıma sarılıp ağladım dakikalarca o şehit analarını düşünerek hissederek :(
başımız sağ olsun
Şehitlerimize Allahtan rahmet, ailelerine sabırlar diliyorum

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

söner mi o anaların yüreğindeki yangın YASEMİN :(
diner mi acıları :(
kime sarılacak onlar...gidenin yerini alır mı birileri :(

Krnc dedi ki...

Aslında hepimiz yeterince yazamıyoruz.Hep sınırlı yazdıklarımız.Suskunluk hepimizin içinde.. Yoksa internet yasalarınca hepimiz cezayı alır,haklıyken haksız duruma düşeriz niceleri gibi ..
Ayrıca ne yazarsak yazalım,ne kadar üzülürsek üzülelim,ne gidenleri geri getirebiliyoruz,ne ateş düşen ocaklara merhem olabiliyoruz,ne de en önemlisi bir şeyi değiştirebiliyoruz.Olan şehitlerimize ve onların acı dolu ailelerine oluyor.Ve hepsine çok yazık oluyor,çok..Apo sarayında keyifle yaşarken,o aman yaşasın bişey olmasın diye önlemler alınırken,bunlara önlemler alınamıyor.Sorun bu işte..

otuzundansonra dedi ki...

Alllak ailelerine sabırlar versin,sözün bittiği yer

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ne kadar güzel ve ne kadar doğru dedin KRNC...
artık teselli istemiyoruz...artık söz değil çözüm istiyoruz
birilerinin ekmeğine yağ sürülmesini değil, onlara yağlı urganlar istiyoruz
ama istiyoruz işte sadece...sonuç?...her zamanki gibi yanan yürekler, ağlayan gözler, üzülen bizler :(((

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

OTUZUNDANSONRA;
amin amin amin...

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Aynurcum ne söyliyeyim:((

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

haklısın...ne söyleyebiliriz ki EBRUcum :((

Unknown dedi ki...

her şey boş, yok lan gençlerin yanında, ailelerin üzüntülerinin yanında...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

değil mi AYSUN...biz böyle isek onlar nasıl kimbilir...o gidenlerin yerine konur mu birileri :((

Ecehan dedi ki...

Acı aynı acı olunca yürekler aynı şeyi söylüyor galiba. Ne de olsa biz de kendi çapımızda aynı dağın yeliyiz...

Ecehan dedi ki...

Acı aynı acı olunca gönüller de yürekler de aynı yerde kesişiyor demek ki, ne de olsa bizler de kendi çapımızda aynı dağın yeliyiz, karşıki dağlardan...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

böyle bir acıda farklı ne düşünülebilir ki zaten...hissedilen de hissettirilen de aynı değil mi ECEHAN...

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Kahhar ismi serifiyle kahreylesin Rabbim cocuk katilerini... Amin...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

amin amin amin...

Adsız dedi ki...

Lokmalar boğazıma düğümlendi. Bir şeyler eksikti bugün zor toparlandım... Ailelerini düşünüyorum şimdi, bizler sıcacık yatağımızda uyuyup ailemizle mutluluğumuzu perçinlerken onlar yasın en koyusunu, en fenasını yaşıyorlar... Şehitlik mertebesine eriştiler fidanlarımız. Peki ya onlar? Onlar, ateş düşürdükleri evlerin; yetimlerin, anaların, babaların hesabını ahirette yanarak verecekler. Asıl o zaman sorulacak yetimlerin hesabı. Şehitlerimiz; fidanlarımız cennetin en güzel köşesinde kendilerine yer bulurlarken onlar yaktıkları can kadar bedel ödeyip, cayır cayır yanacaklar.Milletçe başımız sağ olsun, ruhları şad olsun...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ah DİLARAcım tek tesellimiz artık bu; onların bulundukları her yerde en baş köşede olacağı...kalplerimizin en derin yerine koyduk onları...lakin anaların dağlanan yürekleri, parçalanan ciğerleri :(((
hangi söz teselli eder artık anaları :((

Recep Altun dedi ki...

Bu zamana kadar eli kanlı lanet terörün yaptığı katliamlarından bunun farkı ne ki? Sayı mı farklı olan? Şehidimizin biri de bir, bini de bir...

Terörü lanetliyorum. Mehmetçiğe, polise, korucuya ve sivil vatandaşa uzanan eller kırılsın ve yok olsun inşallah!

Şehidlerimize rahmet, gazilerimize acil şifalar ve şehid yakınları ile birlikte Türk Milleti'ne ve onun gözbebeği olan Türk Silahlı Kuvvetlerine başsağlığı diliyorum.

En kısa zamanda lanet olasıca terörün kökünün kazınması ve etkisiz hale getirilmesi için ne gerekiyorsa, her Türk vatandaşı gibi ben de üstüme düşeni yapmaya hazırım.

Selam ve dualarımla birlikte Yüce Allah'a emanet olun.

İkiz Annesi dedi ki...

Konu ile ilgili olarak facebookta bir etkinlik başlattık blogumda ayrıntıları bulabilirsin katılırsan sevinirim..
Başımız Sağolsun :(

two of us dedi ki...

...

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar,

Acımı ifade edecek kelime bulamıyorum. Terörü ve terörün destekçilerini lanetliyorum.

Selam ve dualarımla.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ah RECEP BEY...hiçbir fark yok elbette...söyleyecek çok şey olmasına rağmen acımızı, üzüntümüzü, kızgınlığımızı ifade edecek söz bulamıyoruz hiçbirimiz :(

duygu ve düşüncelerinize can-ı gönülden katılıyorum

saygılar...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

katılmaz mıyım AYLİN...hemen geliyorum hem de...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

söz bitti değil mi TWO OF US...

Adsız dedi ki...

Kelimelerin kifayetsiz kaldığı anları gunleri yaşıyoruz.. her bayram oncesi yaşanan bu acı daha ne kadar surecek!!!..artık uyanma zamanı seyirci kalmamak gerekiyor arkandan 'acımızı kalbimize gömeceğiz' sözlerini duymaktan utanıyorum. kendimden utanıyorum. bu uyanamamamışlığımızdan utanıyorum. artık uyanalım diyorum, ses çıkaralım diyorum..şimdi hangi cumle ateşi sondurur ya da hangi vaadler acılı anaların yüreğine su serper geri getirir mı?.. ve bu ülkenin başında olan çok sayın(!) buyuklerimiz mikrofonu elinize alıp metanetli olun mesajlarını verirken acaba şu söz aklınıza hiç geliyor mu?''ATEŞ DÜŞDÜĞÜ YERİ YAKARMIŞ''PELİN AYDIN

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

bu sözler, bu düşünceler, bu feryatlar hepimizin kalbinden ve ağzından dökülüyor yıllardır PELİNcim
dökülüyor da...sonunda gözlerdeki yaşlar da hep bizden dökülüyor işte :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...