18 Ekim 2011 Salı

Kartal Kardeşlerle Keyifli Dakikalar...

Gerçi her anları ayrı keyif ya...Onlarla birlikteyken zaman su gibi akıp giderken ne o, ne bu, ne de şu hiiiçbir şeyin önemi olmuyor benim için...Bir tek onlar, sadece onlar...
İzlemesi ayrı, seslerini duymak ayrı, öpüp koklamak ayrı bir tat veriyor insana :)



Hele onlar böyle oynaşırken var yaa dopinglerin en kuvvetlisini, en güzelini alıyoruz hep birlikte :)
Kardeş onlar ve kardeş olarak daha şimdiden çok iyi anlaşıyorlar...ah bir de Küçük Abi Yiğit Kartal'ın minik kardeşi Yağız Kartal'ı biz görmeden biraz fazlaca sıkıştırmaları olmasa :))

Boşuna demiyorum bende sendrom falan olmuyor diye...Şu harika varlıklarla geçirilen zamanlardan sonra olur mu zaten...İş çıkışı gidip görüyorum, birkaç saat oynuyorum, öpüp kokluyorum...Sonra da onlardan aldığım ve tüm hücrelerime bolca depoladığım o yüksek dozda enerjiyle yeni güne başlıyorum...da anneleri perperişan :) Ona sormak lazım aslında...Yoksa bana göre birşey yok :) 

18 yorum:

Unknown dedi ki...

Allah tüm çocuklara sağlık versin inşallah. Maşallah çok tatlılar.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

SERKAN;
amin amin amin...
sağlıkla bağışlasın tüm evlatları inşaAllah

Yasemin dedi ki...

bu iki yakışıklının fotoğraflarına bakarak sayende bizde de sendrom olmuyor Aynurcuğum :)
çok tatlılar maşallah

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

değil mi YASEMİNcim :)
demek ki sadece kendim için iyi birşey yapmıyorum :)

sağol canım...

pınar dedi ki...

son fotoğraf herşeyi anlatıyor Aynur;
hem severim hem döverim..
maşallah diyeyim de nazarım deymesin.
Allah onları tüm politik karmaşıklıklardan korusun.

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar Küçük Hala,

MaşAllah! Yüce Allah, Yağız ve Yiğit'e ümmet-i Muhammed'in çocukları ile birlikte sağlık, sıhhat, afiyet, akıl, fikir hayırlı ve uzun ömür ihsan eylesin.

Yağız mı büyük, Yiğit mi büyük? Ben pek aklımda tutamadım. İkisi de çok şekerler, şekerler de yenir değil mi? Bunlar da daha henüz yemelik zamanındalar.

Elbette bunların verdiği pozitif enerji ile insan bir sonraki güne de neş'eli, ve dopdolu girebiliyor.

Selam ve dualarımla birlikte güzeller Güzel'ine emanet olun.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

hiç sorma DOMATESSUYUm...gırtlağına yapışmış gibi değil mi :)))
elini öpüyorum diye de hart diye birkaç kez ısırıverdi serseri
küçük ağlayıp bağırınca anlayabildik ancak :)

yürekten amin diyorum duana da...hani hiç olmazsa en az karmaşa neyse onu görsünler tüm evlatlar...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

Merhaba RECEP BEY;
onlar yokken nasıl zaman geçiriyor muşuz diyorum her defasında...tadları ise asla bitmeyecek biliyorum
iyi ki varlar
Yiğit büyük olanı :)

güzel ve içten duanıza yürekten "amin" diyor, saygılarımı sunuyorum

Unknown dedi ki...

Lokum bunlar maşallah ya bunları hampelememek için kendimi zor tutuyotum olsalar da mıncıklasam hele küçüğü :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

FUNDAm;
zaten büyük artık bize bile gelmiyor neredeyse...onun için varsa yoksa Uğur :)
ama küçük senindir...istediğini yapabilirsin çok da hoşuna gider serserinin :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Çok şekerleeeer:))

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

:)) teşekkür ederiz ÖZLEMcim...

Uğur Böceği dedi ki...

Çifte doping seninki Aynur Abla... Her ikisinede ayrı ayrı maşaAllah...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

dün kendi evlatlarımızla böyle keyif yaptığımı anlatırken...bugün yitip giden evlatlarımız için yanıyor yüreğim...ve utanıyorum...hem de çok utanıyorum :(((((((((

Adsız dedi ki...

ne kadar tatlılar maşallah
ekrandan seve seve bir hal oldum ve uykumun olmadığı şu saatte öyle iyi geldilerki:)
Seher-DENİZLİ

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

Ankara'da olsan buyur gel canlı canlı sev diyecem SEHERcim ama Denizli'desin
olur ya yolun bu taraflara düşerse haber ver ki Kartallarımın pençelerine atayım seni :))

GüzelGül dedi ki...

ayyy ne tatlilar ikiside masallah nazar degmesin :D
http://guzelgulozyigit.blogspot.com/

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

amin GÜZELGÜLcüm

hoşgeldin :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...