4 Ekim 2011 Salı

El Ayak Kesilince...

Elim ayağım dedim, gözüm kulağım dedim...dedim dedim de dinlendi mi sanki? Tabi ki hayır...Sen diye dur biz aldık bile dediler ve dün itibariyle yardımcım Sevgili Yasemin'i aynı binada olsa da başka birime alıverdiler...Artık benden ayrıldı, gitti, yok :(


Yeni Bakanlık olan kurumumuzda herşey ve her yer ayakta, oturmadı bir türlü. Birkaç aya kadar yeni binamıza taşınacağız güya, o zamana kadarmış...Geçici bir süreliğine almışlar yani...de ben sanmıyorum ki tekrar versinler bize :(

"Şimdi biz bu elemanı alıcaz almasına da yine de usulen bir isteyelim, acaba çalıştığı yer ne der, nasıl olur, zorda darda kalır mı" diye insan bir sormaz mı, bir düşünmez mi? Hadi bizi de bırak kendisi burdan ayrılmak istemiyor işte, defalarca da söyledi. Daha niye zorlarsınız ki anlamıyorum...Tamam anladık üst makamsın da yine de herşeyin bir yolu yordamı var değil mi?

Aslında burada el ayağın kesilmesi değil sözkonusu olan...Emirin demiri kesmesi asıl konu ve öyle de oldu...Hatta öyle bir kesti ki sanki bir daha birleşmeyecek gibi...

Fotoğraf mı? Artık eskide kaldı gibi...
Yeni birisi mi? Yok, istemiyorum şimdi...


24 yorum:

Uğur Böceği dedi ki...

Abla gözlerim doldu okurken... Sen birtanemsin... Giderken umutlu gittim biliyosun tabiki gelicem... gelmeliyim...çok özledim seni çok... nazarı değdi milletin...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ah YASEMİNcim...ben var ya karar verdim bir daha iyi birşeyleri söylemiycem
nazar mı neyse artık yeter yahu
geleceksin...verirler mi artık...umarım diyorum ben de

gidip kurşun döktürmeli hemen :)
ne dersin :))

Emine dedi ki...

dilerim emir demiri kesmesin Yasemin geri gelsin Aynurcum..

öykü dedi ki...

uzuldum aynurcum ya
o kadar seven ıkı arkadasın ayrılması kotu:(

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

EMİNEcim;
umarım ve dilerim...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ÖYKÜcüm;
yaklaşık 2,5 sene önce hiç istemediğim halde beni alıp şimdiki çalıştığım birime vermişlerdi
hadi geldik alıştık, sevdik buradaki arkadaşları da...oh dedik keyfimiz alâ...nerden dedik...şimdi ise bu çıktı
Rabbim sağlık, huzur versin gerçi ama değişiklikler bana göre değil...

Adsız dedi ki...

aynur ablacım yasemin ablamın gidişine bende çok üzüldüm umarım geri gelir..ben bile senin yanına geldiğimde yasemin ablamı orda gormeye çok alışmıştım insallah en kısa surede yanına gelir..PELİN

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

kuzucum PELİNcim;
bence bunları ona da söylemelisin...eminim çok mutlu olurdu
ya da ben yarın onun kulağına fısıldarım

sağol canım
öperim seni...

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar,

Ben de devlet memuruydum. Bu işleri bilirim. Bu konuda fazla ahkam kesmeyeceğim.

İnşallah, yardımcınızı tekrar size iade ederler.

Selam ve dualarımla.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ben de öyle umuyorum RECEP BEY...teşekkür ederim ziyaretiniz için

saygılar...

Şirince Tatlar dedi ki...

Rabbim kalbinize muhabbet vermiş sevmişsiniz birbirinzi alışmışsınz tabiki böyle ayrılmanız üzücü..Ama Allah başka dert keder vermesin neler var hayatta.. hayırlısı olsun:)) bu arada blogunuz çok samimi geldi bana hayırlı günler dilerim:)

Şerife dedi ki...

severek takip ettiğim iki arkadaşım adınada çok üzüldüm :( kader belli mi olur belki yine beraber olursunuz hatta olması için dua edeceğim

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ŞİRİNcim;
hoşgeldin...
bizim de üzüldüğümüz şeye bak değil mi..sonuç böyle olunca, bizim de istediğimiz bu olmayınca taktık kafaya işte :)
yoksa çok doğru söylüyorsun..neler var değil mi...bilmez miyiz

bloğum hakkındaki güzel düşüncen ve ziyaretin için çok teşekkür ediyor, herzaman bekliyorum

sevgiyle...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ŞERİFEcim;
çok teşekkür ediyorum canım sağol

Yasemin dedi ki...

her ikiniz adınada üzüldüm ama adaşım Yasemin adına daha çok üzüldüm
Aynurcuğum, ablası gibi gördüğü ve her konuda destek gördüğü birisiydin sen. galiba onun için daha zor olacak ama vardır bunda da bir hayır demek lazım

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

YASEMİNcim;
haklısın...vardır bunda da bir hayır

Uğur Böceği dedi ki...

Bencede en kısa zamanda döktürelim:) Kimse bir daha bizi ayırmasın:(

Uğur Böceği dedi ki...

Abla herkez nasıl üzülmüş bide beni düşünsünler:( ben oradan ayrılırken hayatımdaki en önemli kişiden ayrıldım... evet hayatta neler var ama en güzelini kaybedince büyük bir boşluk hemde istemeyerek...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

UĞURum BÖCEĞİm YASEMİNim;
bu işi iyi bilen yapan birini bulmak lazım...dur bi araştırayım :)))))

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

canım benimm...dur şimdi öyle deme
bu kadar üzülme ayrıca belki de iyi olacak senin için
bakalım ne gösterecek zaman
elbet buluruz bir hal çaresi
sıkma sen canını

Uğur Böceği dedi ki...

Hani derler ya kolum kanadım kırıldı diye aynen öyle... Blogo her girdiğimde gözlerim doluyor Aynur Abla...Resimlere tekrar tekrar bakıyorum... Böyle özlem gideriyorum napalım artık...

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Beni al yanına vallahi gelirim.:))

Ahhh Aynurcum yazıyı hemde yorumları okuyunca duygulandım,hiç ayrılmamanızı dostluğunuzun bir ömür boyu devam etmesini dilerim.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

eminim birlikte çalışmak çok keyifli olurdu EBRUcum :)
bak biz yeni Bakanlık olan kurumlardanız, eğer düşünürsen ve istersen, epeyce elemana ihtiyaç var
kimbilir belki kısmet olur birlikte de çalışırız...

teşekkür ederim ayrıca güzel dileklerin için...

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

ciddimisin Aynurcum?? ilk fırsatta görüşmek isterim seninle sakıncası yoksa iletişim kuralım.
merak ettim şimdi.
icimdengeldigigibi@hotmail.com mail adresim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...