29 Şubat 2012 Çarşamba

Tuttu mu Tutuyor...İstemeyince de Gitmiyor...



"Kafam bedenime ağır tam 5 gündür. İçi ise sanki eriyik vaziyette...Ne tarafa doğru eğilsem, nereye koysam oraya doğru akıyor. Oturtmuyor, yatırmıyor, uyutmuyor...Ama uyanık da tutmuyor. Gözlerimin üzerine çöreklenen ağrı ve ağırlık kilolarca...ama ensemdeki ağrı ve ağırlık tonlarca. O zonklamaların nedeninin tepemde tepişen fillerin ayaklarıyla beni ezim ezim ezmesinden mi, yoksa deve kervanlarının kafamın değişik yerlerinde gezinip durmasından mı olduğunu bilemedim..."

Bu cümleleri şurada yazmıştım...aha burada da tekrar yazıyorum...Zaman zaman şiddeti bir azalıp bir artsa da durum aynı durum...Tamam biliyorum sevilen biriyim...Bu tip ağrılar da sevgi göstergesi olarak geliyor ve benden gitmiyor...Ama bu yoğun sevgi kafama da, beynime de ağır geliyor...

Ne demişti Kanuni Sultan Süleyman: "Halk içinde muteber bir nesne yok devlet gibi...Olmaya devlet cihanda bir nefes sıhhat gibi..."

Bugün de "Muhteşem Yüzyıl" dizisi vardı değil mi?

45 yorum:

Şehirler Arası Aşk dedi ki...

Ablacım geçmiş olsun.
Sağlımız sihhatimiz yerinde olmayınca hiç birşeyin tadı olmuyor :(
En kısa zamanda bu ağrılar senden gitsin. Allah şifa versin inşallah.

Emine dedi ki...

en acilinden şifalar dilerim arkadaşım..
sevgileeer..

dayatmalarda kayboluş dedi ki...

geçmiş olsun .. üşütme mi?

BALLI LOKMAM dedi ki...

evet çok önemli sağlık, geçmiş olsun...

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar Küçük Hala,

Önce çok büyük geçmiş olsun dileklerimi iletir; Yüce Allah'tan acil şifalar ile birlikte, biran önce eski sağlığınıza kavuşmanızı dilerim.

Bu baş ağrısını ben bilmezdim. Yani başımın ağrıdığını hiç hatırlamıyorum, ama 50 yaşımdan sonra benim de sizin tarif ettiğiniz gibi arada sırada başıma ağrılar giriyor.

Bunun nedenini anlayamadım. Şekerim yok, tansiyorum da yok, hatta kalbim bile yok! O zaman bu baş ağrısını yapan nedir ben de çözemedim. Bu rahatsızlığım nedeniyle doktora da gitmedim.

Kadınların ekseriyetinden sizin tarifiniz gibi baş ağrıları şikayetlerini çok duydum. Ama hiçbir ekrek tanıdığımdan böyle bir baş ağrısı hikayesi dinlememiştim.

Sizin ki, kadınlara özgü bir baş ağrısı olmalı. Boyun fıtığınız varsa, o da çok kötü baş ağrısı yapıyormuş, çünkü eşim de var. Eşimin baş ağrısı tarifleri de aynı sizin ki gibi, onun sadece fazladan ilave ettiği, baş dönmesi ve beyninin içinin döndüğünü de söylemesidir.

Sağlıklı, huzurlu, mutlu ve hayırlı günler dilerim.

Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

aynen dediğin gibi hiçbir şeyin tadı olmuyor...çok teşekkür ederim MİNNAKım

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

teşekkür ederim EMİNEcim
benden de sana sevgiler arkadaşım...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

DAYATILANLA YAŞAYAN;
migren...gerçi bu gidişle kafayı üşütecem o ayrı :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

sağol BALLI LOKMAM...

Unknown dedi ki...

geçmiş olsun aynur ablacım, annem'inde migreni var bir tuttummu eyvah eyvah, baş ağrısından malesef kurtuluş yok gibi

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

Merhaba RECEP BEY;
bence siz de en kısa sürede bir doktora gitmelisiniz...çünkü her ağrı muhakkak başka bir rahatsızlığın sinyalini veriyor demektir

benim migrenim ve evet eşinizde olduğunu söylediğiniz gibi boyun fıtığım var

herzaman ağrım vardır aslında ama onları pek önemsemiyorum artık...daha doğrusu ağrıyla yaşamayı öğrenmiş bulunuyorum

sanırım hanımlarda başka başka sebeplerden ötürü de başağrısı oluyor...bundan dolayı beylerden böyle başağrısı hikayesi dinlememiş olabilirsiniz diye düşünüyorum

size ve eşinize...ve tabi tüm hastalara ben de acil şifalar diliyorum
dua ile...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

hekimden sorma, çekenden sor demişler ya YEKTAcım...vallahi ne doğru söz

çok teşekkür ederim canım...annene de geçmiş olsun dileklerimi ilet lütfen...

Adsız dedi ki...

Güneş'in teyzesi geçmiş olsun.

Ankarada kar var dikkatli olun halacım.

slm ve sevgilerle.

Yasemin dedi ki...

önceki yazını hatırlıyorum Aynurcuğum
bende merak edip neden yoksun birkaç gündr diye yorum atacaktım sana demek sebebi buymuş
ağrıların en kısa zamanda geçsin inşallah çok geçmiş olsun canım

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

GÜNEŞ'in teyzesi, Kartalların halası çok teşekkür eder :))

kar için dikkat etmem gereken tek şeyi yapabiliyorum Güneşcim...kar lastiği niyetine botları giymek...ondan gayrısına belediye bile birşey yapmıyor ki :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ilgine ve geçmiş olsun dileklerine çok teşekkür ederim YASEMİNcim
bu sebepten daha birçok zaman yok olmak istiyorum da işte malum iş güç, izin alamama sorunu...uzar gider

sevgiler canım...

cecil dedi ki...

şubattan arkadaşım şubattan neyseki bitti..
benim kafamın içindekiler midemde 10 gündür beslenemiyorum sadece sıvı ve zoraki lokmalar var şimdilerde.. kafamdan taştı organlarıma yayılıyor hissediyorum.. herşeyde bir ağırlık anlam ararken manasızlık..
geçicek..
geçicek..

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

Şubat'tan mı diyorsun SEÇİLcim...eğer öyleyse yarın zımba gibi olmam lazım ama ben şu anda hiç öyle olacakmışım gibi hissetmiyorum
gerçi şurda kaç saat kaldı Şubat'ı yollamaya...yaşayıp görecez bakalım
sana da geçmiş olsun canım
evet...geçecek geçecek :)

Adsız dedi ki...

Ben güneş değil arasım :))

Onun teyzesisinde ondan böle saygı değer bir geçmiş olsun dedim.

B-Aşk-end

ayakkabı zinciri takın hala :)

Levent ÖZCAN dedi ki...

Geçmiş olsun öncelikle...Bence bu anormal rahatsızlıklar değişen ikklimlerden daolayı dahada kronikleşecek. Bence İklim değiştirmekte yarar var. Daha ılıman sakin , nüfusu az olan , oksijeni bol
bir yerde yaşamaya başlarsanız sorun zamanla biter gibime geliyor.Saygılarımla AYNUR.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

çok teşekkür ederim...isim yazmayınca ve Güneş ismi geçince ben de o yazdı zannettim Sevgili ARAS :) kafa yerinde olmayınca oluyor böyle yanlış anlamalar...
evet onda hala çokmuş onun için bana teyze diyor :)

zincir değil ama daha önce bir yorumda ayakkabı topuklarına takılan bir çividen bahsedilmişti...galiba onlardan alıcam :))

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

:)))))))
tamam anlaşıldı ve mesaj alındı LEVENT...

pınar dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım.Ah o baş ağrısı nasıl bişeydir kafasını birininkiyle değiştrimek ister insan:)En kısa zamanda kurtulursun inş ağrılardan canım.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ben hepten koparmak istiyorum kafamı PINARcım :)))
çok teşekkür ederim canım, sağol

cecil dedi ki...

geçecek efendim :)))

saygılar aynur hanım
türkçenin katiliyim biliyorsunuz :)

Achilles dedi ki...

Aynur merhaba

Geçmiş olsun , geçsin gitsin ..

gökyüzünden kıvılcımlarla düştü oksijenler ayın bu döngüsünde ,

kıvılcımlarla parlayan oksijen soluğumuzdan girip bir çoğumuzun mental dengesinin bozulmasına sebeb oldu ..

Başında biriken o ağarlık ve ağrı bundan sebep

Sadece bu ay döngüsünden sebep etrafımda iki aile yıkılma noktasına geldi son anda kurtarabildik ve bir arkadaşım tartıştığı babasını reddetti..

bunların hepsi şu 15-20 gün içinde oldu .

Çoğu insan öfke nöbetleri yaşadı , ağladı ve gerildi bu periyotta.

çok şükür o döngü kıvamını buldu ve uzaklaştı artık .

Böyle günlerin ruhu göklerden gelen Tanrısal olan insanlara sirayeti tesiri daha fazladır..

Böyle günlerde daha itidalli olmaktır benim düsturum her zaman..

Levent Beye katılıyorum :) hava değişikliği pek bir yarar bu hallere..

Geçmiş olsun tekrardan geçsin gitsin

vesselam.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

benden de size saygılar SEÇİL HANIMcım :))
üstüne bir de sevgi var...ve kocaman da bir öpücük...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

merhaba Sevgili ASİL

keşke bu söylediklerini daha önceden bilseydim de kendimi biraz frenleseydim...zira Şubat ayında estim, yağdım, gürledim...buna genel olarak öfke nöbetleri diyelim evet
hele biri var ki bolca nasibini aldı bu halimden
neyse o sabır gösterdi de kötü birşey olmadı
demek iklim değiştirmeli artık :)

çok teşekkür ediyorum ziyaretin ve güzel yorumun için
sevgiyle...

pınar dedi ki...

CANIM;
İŞ ARASINDA KAÇIRMIŞIM.ŞİMDİ GÖRDÜM.
ÇOK GEÇMİŞ OLSUN.
ne yapalım dermansız dert vermesin Allah..

elma kurdu dedi ki...

:( geçmiş olsun ya kısa zamanda sağlık haberlerini bekliyoruz

özge dedi ki...

çok çok geçmiş olsun Aynur Abla :(
Umarım en kısa sürede sağlığına kavuşursun. Baş ağrısı gerçekten hiç birşeye benzemiyor insanı perişan ediyor:(((

Esra dedi ki...

Günaydın Aynurcum,
Bugün daha iyisin umuyorum, sana sıhhatli ve keyifli günler diliyorum canım.
Çarşambalara gelince, benim için Kuzey Güney günü daha ziyade :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

amin DOMATESSUYUm...
çok teşekkür ederim canım

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

bugün daha iyi gibiyim ELMAKURDUm...sağol canım

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

hem de nasıl perişan ediyor ÖZGEcim...ağrı geçtikten sonra da sersem sepelek ediyor insanı :)
teşekkür ederim canım benim...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

günaydın ESRAcım...hareketlerim bir koala gibi olsa da, kafamı sağa sola çevirirken her an tekrar ağrı zıplayıverecek gibi olsa da evet bugün biraz daha iyi gibiyim :)

çok teşekkür ederim canım...

Uğur Böceği dedi ki...

Kıyamam sana:( Çok üzüldüm Aynur Ablacım... Bu sefer ki çabuk geçer İnşAllah:(

nil dedi ki...

geçmiş olsun çok...dizinin heyecanı biraz iyi gelmiştir diye düşünüyorum, en azından ağrıyı unutturmuştur :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

yine inatçı çıktı YASEMİNim...sağol canım...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

teşekkür ederim NİLcim...aslında dizinin heyecanı için değil de Sultan Süleyman'ın sözü olduğu içindi o cümle...gerçi başağrısına rağmen seyrettim o da ayrı :)

özlem dedi ki...

çok geçmiş olsun arkadaşım.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

çok teşekkür ederim ÖZLEMcim...sağol canım

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

kolay gelsin canım
çok zor
:))

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

böylesi anlarda değil gülmek herşey çok zor geliyor...

Adsız dedi ki...

Good day! This post couldn't be written any better! Reading through this post reminds me of my previous room mate! He always kept talking about this. I will forward this write-up to him. Fairly certain he will have a good read. Thank you for sharing!

Also visit my site; seopressor version5

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...