13 Şubat 2012 Pazartesi

Ben Yaptım...

Diyebilmeyi çok isterdim...Ama nerde bende böyle maharet, yetenek, sabır...Yeğenim İlknur'un elemeği, göznuru sonucu ortaya çıkardığı güzellikler bunlar...



Kısaca "Hapishane İşi" deniliyor bunlara...Çok sabır gerektirdiğinden bu adı almış olabilir diye düşünüyorum...Mesela gördüğünüz beyaz boncuklu modeller için 6 metre boncuğu tek tek dizip, sonra milim milim tığ ile örerek ilerliyorsun...Örme işi bittikten sonra uçlarına ya da aralarına takacağınız aparatlar ve bağlama şekilleri tamamen sizin isteğinize, zevkinize kalmış...Biz, bir iki şekilde yapıp fotoğrafladık...



Evde olduğu hiçbir zamanı boşa geçirmez İlknur...Elinde her daim birşeyler vardır...Burdan da şu anlaşılıyor ki Küçük Teyzesi Aynur'a hiç çekmemiş Allah'tan :)...Hep diyorum zaten böyle yapıp edip, ortaya çıkaracak ne yetenek, ne de sabır yok bende...


Fakat destek ve fikir verme konularına gelince elimden geleni yaparım...Madem bu kadar üretken biri var etrafımda neden kazanca dönüştürmesin ki yaptıklarını diyerek dün akşam epey gaz verdim :)...Şimdi o gazla yeni yeni malzemeler alıp belli bir süre üretime devam edecek, değişik renk, desen ve modeller üretecek ve satış yapmaya başlayacak...

Düşüncemiz ise önce burada bir pasaj oluşturmak ve satışa sunmak...Sonrasında da Ankara'da sık sık Atatürk Kültür Merkezi'nde açılan hediyelik eşya fuarlarında görücüye çıkarmak...ve daha nereler olursa...Tabi bu arada aldığı siparişlere de devam edecek...

Giyilen her kıyafete ayrı bir hava veriyor ve boyunda o kadar güzel duruyor ki tüm hanımların ilgisini çekeceğini düşünüyorum...En önemli konuyu hemen belirtmek isterim; fiyatı bizde gayet makul...

Sipariş vermek isteyen arkadaşlarımın, istedikleri boncuk rengini belirterek aaynur.aaynur@gmail.com adresinden mail yoluyla bana ulaşmalarını rica ediyorum...

44 yorum:

Esra dedi ki...

Ne zahmetli şeylermiş Aynurcum, çok hoş görünüyorlar ama bende de yok bunları yapacak sabır asla :)

Sadece sabır da değil beceri de gerekiyordur pek tabi. Takabilecek olsam isterdim sahiden ama halen takı takamıyorum ben. iki kolyemi kopardı oğlan, bir de küpemi kaybetti :(

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

yaparken gördüm de ESRAcım gerçekten zahmetli...benim de harcım değil inan :)
ama sonuç bence de çok hoş
ne zaman istersen canım...

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

canım ben geldim
yeğeninin ellerine sağlık
seninde canım
bizimle paylaştın
muhabbetle kal
:))))

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

hoşgeldin AYŞEcim :)
çok teşekkür ederim
muhabbetle...

Adsız dedi ki...

Aynur ablacım iltifatların için çok teşekkür ederim.Akşam akşam bu kadar takdir görmek yüzümü güldürdü.Bu arada siftah yaptım bile iki tanesini elden çıkardım hadi hayırlısı diyerek.Ayrıca resimlerde çok güzel olmuş ellerine sağlık.Sanırım diğer teyzemle, anneme çekmişim ama arasıra senden parçalarıda kendimde görmüyo değilim...
İLKNUR

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

söylediklerimin eksiği var fazlası yok İLKNUR kuzum...
demek siftah yaptın bile...oh maaşAllah...devamı da gelecek inşaAllah

benden aldığın parçaları da ben sende görüyorum zaten :))

sen de sağol canım...ellerine sağlık...

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar Küçük Hala,

Üretmek adına bu güzel çalışmalarından dolayı yeğeninizi tebrik ederim.

Selam ve dualarımla.

dayatmalarda kayboluş dedi ki...

sabır işi resmen... bravo dmek ötesi ne denir bu güzellikler için.. ilk fırsatta alacağım İlknur'un el emeği göz nurundan..

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık ben de sabır gerektiren şeylere elimi dahi sürmem :))

Çay ve simit

VuslaT dedi ki...

Hem yapan yeğen hem resimleyen Aynur çok marifetli çok. Harika görünüyorlar. Ellerinize sağlık. Umarım çok sipariş alır yeğenin.Ben metal alerjisi yüzünden saat yüzük, kolye bilezik takamıyorum. ne üzücü..

elma kurdu dedi ki...

helal olsun elinden kimbilir daha neler geliyodur :)

başlık çok güzel olmuş devamı daha hoşş :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

takdiriniz için teşekkür ederim RECEP BEY...selam ve dua ile...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

DAYATILANLA YAŞAMAK;
bu tür işlerle uğraşan herkesi takdirle izliyorum ben de...ne zaman istersen bir haber ver yeter...ben özellikle güzel kızına hediye etmek istiyorum izninle...
onun için düşündüğüm birşey var, hazır olduğunda senden adresini rica edeceğim
anlaştık mı?

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

tıpkı ben gibi ÇAYveSİMİTim :))

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

çok teşekkür ederim VUSLATcım...hani belirtmek isterim alerjin var madem sadece uç kısmında olan metal aparatları kullanmak zorunda değiliz...onun yerine boncuklardan püskül yapılabilir...zaten diğer taraflarında yok
hatırlatayım dedim :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ELMAKURDUm;
hani yeğenim diye söylemiyorum hakikaten marifetli...incik mincik uğraşıyor, yapıyor, ortaya çıkarıyor :)

çok teşekkür ederim...

dayatmalarda kayboluş dedi ki...

mehçup ettin beni.. çok teşekkürler.. ama ben de gerçekten almak isterim.. sevgiyle kal gönlü büyük arkadaşım

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

DAYATILANLA YAŞAMAK;
yok öyle mahçupluk birşey...rica ederim
tamam senin için yapar ücreti karşılığında satarız o ayrı...ama ben genç arkadaşıma bir tane hediye etmek istiyorum...lütfen girme aramıza :)

cecil dedi ki...

ooooo ,küpe küpe .. küpeler isterim ben böle avize gibi..
şıkır şıkır ..:)

birincisin dedi ki...

Gerçekten sabır ve maharet isteyen bir iş..Çok güzeller,yeğeninin ellerine sağlık..

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ha sen küpeseverlerdensin SEÇİLim...hay hay

İlknuuuuur Seçil'e iki çift küpe çek...en kocamanından :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

kesinlikle öyle BİRİNCİm...teşekkür ederim canım sağol...

Emine dedi ki...

harika Aynurcum ellerine sağlık İlknur'un..
ben de böyle becerikli insanları anlayamam hiç hayretler içerisinde kalırım genelde :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

aynen EMİNEcim...ben de böyle bir hevesleniyorum yaparım kesin diyorum...ama elime alıp iki dürtünce yok diyorum daraldım, yüreğim kaldırmaz bana göre değil :)

çok teşekkür ederim canım sağol...

Yasemin dedi ki...

hepsi birbirinden güzel olmuş Aynurcuğum
İlknurun da ellerine sağlık
çok zevkli olduğunuz belli oluyor kesinlikle
bol kazançlar diliyorum canım

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

çok teşekkür ederim YASEMİNcim...inşaAllah emeğinin karşılığını alacak
herkes de almalı zaten...

Unknown dedi ki...

Adaşımın ellerine sağlık, ne güzel yapmış.Sabır ötesi sabır gerektiren bir maharet bu...
Ben de senin gibiyim canım , böyle ince işlere hiç sabrım yok.Olanlara da hayranım...
Bol satışlar,bol kazançlar canım...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

çok teşekkür ederiz İLKNURcum...ufaktan siparişler başladı...inşaAllah devamı da gelecek
sağol canım...

Unknown dedi ki...

of ya bunlar acayip göz nuru ve sabır işi çok güzel olmuşlar

gelibolu17 dedi ki...

:) sende ben yapamadım ama çok iyi takarım deyip takıver boynuna bu cicileri :) hepsi çok güzeller,emeklerine sağlık yapanın :)
Nasılsın bu arada Aynur hala? selamlar olsun...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

YEKTAcım;
ben de takdirle karşılıyorum böyle şeylerle ilgilenip ortaya çıkaranları...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

aynen öyle yapıyorum GÜLCANcım :)

çok teşekkür ederim şükür iyiyim...sen de iyi ol, herzaman...

selam ve dua ile...

Hamiyet Akan dedi ki...

Müthiş güzeller... Ellerine gözlerine sağlık yeğeninizin. Gerçekten sabır işi.
Mutlu günler diliyorum Aynur Hanım.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

sizi burada görmek mutlu etti beni HAMİYET HANIMcım...çok teşekkür ediyorum sağolun
sevgiyle...

scorpion dedi ki...

yapan öznur, hala aynur, el emeği göz nuru (nur) yapanın, halanın verilen el emeği hep nurlu eline sağlık öznur eeee nede olsa aynur gibi bir hala başka söze gerek varmı epeydir yoktum buralarda ben geldim selamlar aynur.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

bunları yapan İlknur...ve ben onun teyzesi oluyorum az biraz

hele sen şu kurduğun cümleyi bana bir tercüme ediver YÜCELcim yaaa
ne diyon, kime diyon, niye diyon :))
hani derler ya birşey anladıysam...

hoşgeldin...

Adsız dedi ki...

iki gündür bakamadım bu sürede ne güzel yorumlar almışız..yorum yapan herkese çok teşekkür ediyorum.
takdirlerine teşekkürle cevap veriyorum..
İLKNUR

Unknown dedi ki...

Sevgili Aynur, yiğenin İlknur'un yaptığı işler çok güzel. Boncuklarla çalışmak tam anlamıyla göz nuru ister. Kolay değil. Ama sen de kendine haksızlık etme, uğraşsan ve istesen yaparsın sen de. İlknur2a bol kazançlar ve iyi şanslar diliyorum.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

yok EHLİKEYFim yok...ben kendimi biliyorum tamam uğraşsam yaparım belki ama yüreğimi tüketir bu tür işler benim :)

güzel dileklerin için çok teşekkür ediyorum...sevgiyle...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

İLKNUR kuzum...ben de diyorum niye bir cevap vermedi...
ben onları böyle mi yetiştirdim diyordum :)
takdire değer tüm elemekleri, göznurları...herkesin

bol kazançlar olur inşaAllah canım...

Uğur Böceği dedi ki...

Ellerine sağlık İlknurun...Çok güzel gözüküyor:) Seve seve alırım ben Aynur Ablacım:)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

sen daimi müşterilerimizden olacaksın zaten UĞURum BÖCEĞİm YASEMİNim :)

canım benim...çok teşekkür ederiz

Adsız dedi ki...

Hapishane isi boncuk ormeyle yapilan kolye siparişi vermek istiyorum. yardımci olabilecek olanlar varsa gunesturhan@gmail.com adresine cevap yazarsa sevinirim. teşekkürler

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

merhaba ADSIZ (?);
konuyla ilgili olarak İlknur DEMİREL ile ilknurdemirell@gmail.com adresinden irtibata geçebilirsiniz
teşekkür ediyor, iyi günler diliyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...