9 Şubat 2012 Perşembe

Meteoroloji Değil, Ben Bildiriyorum...


Ankara'da sabah saatlerinde hafif serpiştirerek başlayan kar yağışı, öğlen tipi şekline dönüşüp tüm gün boyunca aralıksız devam etmiş bulunmakta...Ağıza buruna dolacak ve gözleri açtırmayacak şekilde halen devam eden kar yağışı, tam mesai saati bitimine doğru iyice arttığından, son durum evlerimize doğru tabanlara kuvvet bir yolculuk yapacağımızı göstermekte...

Şıkıdım şıkıdım yürümek için yüksek topuklu çizmelerini giyme gafletinde bulunan aklı evvel Aynur ise şimdiden ne yapacağını düşünmekte :)


Sabah havada hafif bir perende atarak sol tarafımın üzerine sert bir düşüş yapmış olmam bile, iki adım mesafeyi geri gidip kar lastiklerimi giymemi sağlamadı...O kadarım yani...Daha ne diyeyim :)

36 yorum:

Esra dedi ki...

Aman Aynurcum dikkatli yürü, ben haftalardır öğrenci gibi giyinip geliyorum işe, botlar filan görsen hiç benzemiyorum çalışana :)
sen ne taraftasın bilmiyorum ama ben şehrin göbeğindeyim ve burası bile çok fena :(

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

Ulus'tayım ben ESRAcım...evim ise Dikmen...
bende ki de akıl işte :)
sağol canım, sen de dikkat et...

g dedi ki...

Aynurrrr;
dışarı çok kötü çok.Kayan arabalar,çığlıklar felan.
Niye topuklu giyindin ki:(

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

kafa işte kafa...yok hatta kafasızlık...

Esinti dedi ki...

Merhabalar Aynur hanımcığım ben ki kar yağışını pek severdim ama artık o beyazlığı görmek bile istemiyorum:) Umarım kazasız belasız eve ulaşırsnız. Bu arada ayakkbılara takılan çivilerden almanızı ve çantada acil durum için taşımanızı tavsiye ederim. Ben de o ilk yağan karlarla düştükten sonra yanımdan ayırmadım:)

elma kurdu dedi ki...

burada da durum hemen hemen aynı geçmiş olsun dikkat et kendine . ben eğer ille de topuklu giymek istiyorsam ve yol buna uygun değilse zincir takıyorum dermişim :)) giymek istediklerimi yanıma alıp giymeme gerekenleri giyerim yaz kış . tavsiye ederim

Unknown dedi ki...

Aynur'cum, dikkatli ol. Karda değil ama buzda topuklularla yürümek tehlikeli olabilir. Aman ha..

g dedi ki...

Aynur;
ne yaptın,sağ salim eve varabildin mi?
Aklım sen de kaldı.

Âwdil dedi ki...

Batıkent tarafın da cadde ve sokaklar hayalet şehir gibi.

Eğer imkanınız varsa şu an da,kar altın da biraz dolaşın.Zira hava yumuşadı ve beyaz bir örtü üzerin de,geziyor hissine kapılmanız muhtemel. :)

dayatmalarda kayboluş dedi ki...

aman dikkat et boşver topukluları..geçmiş olsun... ezik çürük falan var mı?

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ayakkabılar için çivi mi satılıyormuş...bilmiyordum ve sayende öğrendim Sevgili ESİNTİ
hemen bulup alıyorum
teşekkür ederim

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

hah işte benim öyle bir alışkanlığım hiç yok ELMAKURDUm...ama durum gösteriyor ki artık öyle yapıcam :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

EHLİKEYFim çok teşekkür ederim...şükür kazasız bir şekilde yarım saat kadar önce evime kavuştum :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

geldim DOMATESim geldim şükür...trafik biraz hafiflesin diye bekledim saat 19:00'a kadar dairede
sonra baktım hafiften kıpırdanma var çıktım ben de haydi Bismillah diyerek
biraz bekledikten sonra bir taksi denk geldi bindim ve yarım saat kadar önce sağ salim geldim
çok teşekkür ederim canım...ilgine
yok yok bir daha topuklu çizme giymek yok bu havalarda :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

aslında çok güzel olurdu Sevgili ÂWDİL...ancak az biraz yoruldum ve gerildim sanki :)
şu an evimin halıları üzerinde yürümek daha bir cazip geliyor :)))

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

birazcık ağrı haricinde birşey yok şükür DAYATILANLA YAŞAMAK
topuklu mu dedin...yok, inan artık yok...hemen kaldırdım çizmeleri zaten :)
çok teşekkür ederim...

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar,

Konuşlandığınız mevkii itibariyle Ulus Meydanını kuşbakışı izleyebiliyorsunuz. Evet sizin Ulus'ta gözlemlediğiniz gibi, Keçiören'de de aynı yağışlı hava hakimdi.

Önce geçmiş olsun demek istiyorum. Hafif atlattığınız bu düşme olayını öyle yabana atmayın. Allah korusun daha kötü düşmelere muzdarip olabilirdiniz.

Bu kış bitene kadar, hem donanımlarımızı, hem de sağlığımızı kış ayarına çekeceğiz. Çünkü biz yüce Allah'a: "Yazımızı yaz, kışımızı kış eyle" diye dua etmemiş miydik? Cenab-ı Hakk'ta duamızı işitti ve kabul etti.

Selam ve dualarımla en Güzel'e emanet olun.

nilerk dedi ki...

amaaan çok geçmiş olsun.Tabi bize buradan seyretmesi hoş geliyor.Allah yardımcınız olsun...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

merhaba RECEP BEY;
hem donanımlarımızı, hem de sağlığımızı kış ayarına çekeceğiz demişsiniz ya o kadar hoşuma gitti ki ancak bu kadar güzel öğüt verilebilirdi :)
çok teşekkür ediyorum
her ne kadar sıkıntısı olsa da hepimize ve bu sıkıntılardan dolayı zaman zaman bunalsak da dualarımız kabul olduğu için de ayrıca şükrediyorum...

iyi akşamlar...dua ile...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

çok teşekkür ederim NİLERKcim...hani böyle sıkıntıları olmasa aslında hepimiz için keyifli de...işte keyfi kaçıracak birşeyler oluyo her daim :)

Şehirler Arası Aşk dedi ki...

Geçen gün haberlerde amcanın biri parmak ucunuzda yürüyün diye tavsiye veriyordu aklıma geldi :) Ablacım umarım sıkıntısız ulaşmıssındır eve.

özge dedi ki...

Aynur Abla ben kızılay'dan dikmen'e 4.5 saatte geldim. Bundan sonra havada çiğ damlası görsem evden dışarı çıkmam :D

dayatmalarda kayboluş dedi ki...

tekrar geçmiş olsun

İkiz Annesi dedi ki...

Geçmiş olsun canım aman sen bir süreliğini kaldır topukluları Allah korusun..

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Aynurcum varya sen o Ulustaki heykelle özdeştin.Oraya gelen kafasını kaldırıp şöyle bir bakıyor.Yani bende öyle oldu arabayla geçerken baktım valla,gündüz olsaydı uğrayacaktım. hehehe:)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ben de geyşa adımlarıyla yürümek diyorum ona MİNNAKım :)))
ve aynen öyle yürüdüm...sabah mesaiye 11:30'da başladım...oh ne güzel :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

sen Dikmen'de mi oturuyorsun ÖZGEcim...demek komşuymuşuz :)
eğer senin öyle bir şansın varsa kesinlikle kullan...ama haftaiçi benim öyle bir şansım yok maalesef...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

çok teşekkür ederim DAYATILANLA YAŞAMAK sağol...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

aynen öyle yaptım AYLİNcim
bu karda kışta neyime şıkıdım şıkıdım yürümek değil mi :)))

teşekkür ederim canım sağol...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

benim için güzel bir durum bu EBRUcum...henüz ziyaretime gelen olmadı ama hani hatırlanmak anlamında...bu da birşeydir değil mi :))

ve sen buralardan geçiyorsun...uğramıyorsun öyle mi
tamam bu kez akşammış anladım da düşmez mi yolun bu taraflara hiç?
kat: 9 :)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

İlahi ömürsün valla.O kadar ayrıntıya gerek yok gelirsem ararım bir tuş yeter.:))
Sil istersen o yorumu.hehehe

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

yok dursun EBRUcum...belki ziyaretime gelmek isteyenler olursa aha da açık adres işte :)))
ne zaman istersen canım...ben buralardayım

Yasemin dedi ki...

bu sene kış hepimizi epey zorladı Aynurcuğum hala da zorlamaya devam ediyor yeterki kaza bela olmasın
geçmiş olsun canım

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ah hem de nasıl YASEMİNcim...dediğin gibi kaza falan olmasın da ne yapalım kış kışlığına yakışır davranıyor işte :)
çok teşekkür ederim canım sağol...

Uğur Böceği dedi ki...

Evimiz caddeye uzak olunca yemiyo bende topuklu giymek:) Akşam işyerinde bırak yada çantanda taşı:)Ne güzel yağdı ama...Yine ne güzel yakalamışsın fotoğrafı:)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

UĞURum BÖCEĞİm YASEMİNim...benim öyle bir alışkanlığım da yok
çektim botları ayağıma...kar kalkana kadar çıkartmam artık, bu güzel fotoğrafı çektiğim akşam yaşadıklarımdan sonra :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...