16 Şubat 2012 Perşembe

Kısa Kısa...Bizim Gündemimizden...


*/* Yürümeye başladığı günden beri Yağız Kartal hiçbir şekilde yerinde durmuyor...Kış akşamlarımızın en güzel hareketliliği de o oluyor bu durumda...Ama canı nasıl isterse öyle davranıyor...Kollarını kuş kanadı gibi açarak, ayaklarının ucunda yürüyüşünü sürekli görmek istediğimizden, yürümesi için ısrar ettiğimizde yerinden kalkmıyor ve tekrar emeklemeye başlıyor :)

*/* Yiğit Kartal için söylenecek çok şey var...Bir kere kıskançlığı içten içe devam ediyor...Hiçbir şekilde annesi ile kardeşini (onun söyleyişiyle bebeyi) yalnız bırakmıyor...O kadar ki beni gördüğünde aklına gelen tek şey sokak, park, bahçe gezmeleriyken, son zamanlarda kesinlikle evden çıkmıyor...Daha doğrusu çıkartılamıyor...Ya hep beraber ya da hiç diyor :)

*/* Hatta Yiğit Kartal'la aramız artık hiç iyi değil...Beni her gördüğünde kaşlarını öyle bir doluyor ki yanına da yaklaştırmıyor...Sürekli bana kızar ve ne dersem, ne yaparsam yapayım bağırır vaziyette...Hele Yağız Kartal'a yaklaştığımda sinirleri iyice zıplıyor ve neredeyse beni evden kovuyor :)

*/* Yaptığım girişimler olumlu sonuçlandı ve güzel yeğenim Pelin, benim çalıştığım kurumun Eskişehir İl Müdürlüğü'nde 14 Şubat tarihinde göreve başladı...Şimdilik sözleşmeli ama bir yerden başlanılması gerekiyor değil mi? Okulunu henüz bitiren bir genç için hemen iş bulması kadar güzel ne olabilir ki...

*/* Annem Eskişehir'den geldiğinden beri komşu gezmelerine devam edip hasret gideriyor...25 senelik ahbaplar birbirlerini çok özlemişler...Gerçi bu gezmeleri hiç boş geçmiyor...Ya toplaşıp yaprak sarıyorlar, ya mantı açıyorlar...Onların birbirleriyle şakalaşmaları o kadar güzel ki...Zannedersin hepsi 18'lik taze :)

*/* Günlük yaşantı bende ise tüm rutinliğiyle devam ediyor...Sabah kalkıp işe gelmek halâ zor geliyor...ve ben halâ evde olmak istiyorum türküsünü çığırmaya devam ediyorum...Sanırım uzun süre de listebaşı olarak devam edecek bu türkü :)

Yani demem o ki; iyiyiz, hoşuz...Keyifler de alâ bin şükür...Sağlık yerinde olsun da gerisi rutin olsun...

Bu arada anneme dün akşam "anne inekler dişidir değil mi?" dedim.
Annem de "tabi, erkeğine boğa derler ya kızım bilmiyor musun?" dedi.
Ben de "tamam biliyorum da, süt vereni inek yani değil mi?" dedim.
O da "evet" dedi.

Madem öyleyse süt ve süt ürünleri reklamlarında kullanılan, renkten renge, şekilden şekile sokulan inekler neden hep erkek sesiyle konuşturulur ki...Bu sorunun cevabını bilen var mı?

Tamam haklısınız...Konuşulup üzerinde düşünülmesi gereken birçok konu var biliyorum...Ama taktı mı takanlardanım işte :)

64 yorum:

Sayın KARACA dedi ki...

Anlatacak ne kadar çok şey birikmiş canım sende :) Çocuklar bıcır bıcır valla 41 kere maşallah :) Son satırlarında o kadar güzel bir şeye değinmişsin ki çok güldüm yahu :) hiç böyle bir şey düşünmemiştim :) Bence bunu yetkililere bildirmek lazım. Söyle kafasında pembe kurdele bağlı anne bir inek bence daha verimli olur reklamlarda hahahaha :)

BALLI LOKMAM dedi ki...

Soruya koptum, gerçekten yaaa hiç düşünmemiştim onlar ataerkiller sanırım söz erkeğin:))))

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

bu soruyu reklamı veren yerlere sormayı hep düşündüm SAYIN KARACA...bak bundan sonra eminim herkesin dikkatini daha çok çekecek bu durum :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

düşünecek bu kadar şey varken şu hayatta ben de kafayı buna taktım BALLI LOKMAM :)

elma kurdu dedi ki...

aynur cum ama normalde de inekler mööö lerken sesleri gayet kalındır hiç ince ince müüüüü diyen inek görmedim :))) güzel soruu severim böyle ince soruları
yiğite kolaylık diliyorum yavrum sevgiyi paylaşmak çok zordur. hissediyor artık bir ortak var.ona özel vakitler lazım ama önce anne başlamalı en çok onu kıskanıyordur çünkü. neyse uzman psikolok luktan çıkıyorum :) resim çok tatlı öptüm seni

Esra dedi ki...

Aynurcum hayırlı olsun yeğenine, ne mutlu sana vesile olduysan işe girmesine.
Bu havalarda benim de canım hiç evden çıkmak istemiyor, kış da bitecek gibi görünmüyor :(

Fotoğraf pek tatlı yine, reklam meselesine gelince sahi ne saçma değil mi öyle düşününce!

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

tama ELMA KURDUm...da işte dişi onlar, hani hiç olmazsa seslendirilirken bunu vurgulayamazlar mı :))

biz var ya neredeyse Yağız'ı unutuyoruz yeter ki Yiğit kendini iyi hissetsin diye...ama onun varlığı bile Yiğit'i içten içe üzüyor...ve biz de ona üzülüyoruz

ben de öperim seni :)

pınar dedi ki...

Senin bu kartallar çok hoşlar.Valla fotoya bakıp bakıp duruyorum.

Valla işte insan bazen bu ve benzeri şeylere takabiliyor.Olur,olur!:)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

çok teşekkür ederim ESRAcım...tüm sevdiklerimiz için herşeyin hayırlısı olsun inşaAllah...

ben taktım bu konuya zaten...bir ara bu merakımı giderecek bir yerlere yazı gönderecem...yoksa rahat edemem ben :)

ve kış...ona da kışkış diyerek kovalamak istiyorum artık :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

hele bir de canlı görsen onları var ya DOMATESSUYUm...ben helak oluyorum kendimi sıkmaktan :)

taktım ya bakalım ne zaman kafamdan çıkacak...

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

AYNURCUM KOLAY GELSİN CANIM
:)))
İŞİN EPEY ZOR
:)
ANNECİNE SELAMLAR.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

teşekkür ederim AYŞEcim...acaba kafama taktığım konudan dolayı mı bu kolaylık dileme :))

akşam selamını söylerim canım
sevgiyle...

dayatmalarda kayboluş dedi ki...

veletler bir harika.. Pelin'in gözü aydın, hayırlı olur inşallah..

sonradan hatun olma olmasın bu inek tyzeler? çok güldüm soruna ne diyeyim??

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

DAYATILANLA YAŞAMAK;
çok teşekkür ederim...inşaAllah hayırlı olur...

he doğru diyorsun bence de öyle olabilirler...ses tonları öyle gibi hakikaten :)

Levent ÖZCAN dedi ki...

:)))) Güzel paylaşımlardı takii sondaki İnek muhabetine kadar.Sanırım buda GEYİK muhabbetine dönecek.::))

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

paylaşımın en güzel bölümü zaten o bölüm LEVENT :)

maksat muhabbet olsun da...geyiği, ineği, kurdu, kuşu farketmez benim için :)

Levent ÖZCAN dedi ki...

Aynur, Sana '' cin biberi ''lakabını uygun gördüm. kabul edersen sevinirim:))))

Unknown dedi ki...

Hayat nehri akıp gidiyor desene Aynur'cum. Ne güzel, Allah hep böyle mutlulukla ve sevgiyle sürdürsün inşallah. Selamlar ve sevgiler.

birincisin dedi ki...

YAVRU KARTALLAR ÇOK TATLILAR,ALLAH IN NAZARI ÜZERLERİNDE OLSUN.YAŞLAR YAKIN OLUNCA BU DURUMLAR YAŞANIYOR AMA GEÇER:)REKLAMDA İNEĞİN SESİNİ HİÇ FARK ETMEDİM BUNDAN SONRA PÜR DİKKAT REKLAMI BEKLİYECEĞİM:)))BU ARADA HALIMIZ AYNI İMİŞ:))PELİN İN İŞİ HAYIRLI OLSUN..SEVGİLER:)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

tatlı acıdır değil mi?

ben ne demek istediğini çok iyi anladığımdan aldım kabul ettim LEVENT :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

EHLİKEYFim;
tüm sevdiklerimizle beraber inşaAllah...benden de sana selamlar ve sevgiler canım...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

amin BİRİNCİm amin...

bak dikkat et hepsi erkek sesli onların :)
demek ki zevklerimiz aynıymış...ne güzel
sevgiyle...

Sevdiye dedi ki...

18 lik tazelere gülerken, ineklerle ilgili soruda koptum ama evet, haklısın, neden öyle yapmışlar ?
Pelin'i tebrik ederim, başarılar dilerim.
Yağız, harmandalı oynuyor sanki :)
Yiğit'te gel keyfim geeel :)

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar,

Yağız ve Yiğit Kartallar, hem gelişmekte hem de büyümekte olan erkek çocuklar. Erkek çocukların büyümesi ve gelişimi çok zor oluyor. Kız çocuğu öyle değil. Bu sadece benim edindiğim bir tecrübe, bunun ne derece doğru olduğu ya da olmadığının bilimsel açıklamasını uzmanlardan sorup öğrenmek lazım. Yağız ve Yiğit'in aralarında kaç yaş var bilmiyorum ama, ikiz olmadıklarına göre en az bir yaş farkı vardır.

Yağız'a da Yiğit'e de sağlık ve mutluluklar dilerim.

Reklamlardaki ineklerin seslendirilmesine hiç dikkat etmedim. Siz, çok dikkatli bir izleyici olmalısınız. Aslında bunu reklamın sahibi olan firmaya ya da onun reklam şirketine sormak lazım. İlginç bir saptama, kutlarım.

Selam ve dualarımla.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

haksız mıyım ama SEVDİYEcim...reklam konusunda...bak denk gelirsen dikkat et haklısın diyeceksin

annemler var ya vallahi taş çıkartıyor gençlere...hiç mi yorulmazsınız yahu :)

çok teşekkür ederim
sevgiyle...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

merhaba RECEP BEY;
sanırım biz erkek çocukları konusunda epey tecrübeliyiz...çünkü toplam 9 torundan 7'si erkek :)

Yağız ve Yiğit'in aralarında 1,5 yaş var ve ikiz gibi büyüyorlar resmen :)

dikkat konusunu gelince; evet hemen hemen her konuda ince detaylara takılırım...ve bunu reklam şirketine kesinlikle soracağım...epeydir kafamı kurcalıyor :))

ziyaretiniz ve yorumunuz için çok teşekkür ediyorum
selam ve dua ile...

cecil dedi ki...

pelin için çok sevindim .. çok şanslı gerçekten ..selam lar kendisine..
şimdi ben ineklerin neden erkek sesiyle seslendirildiğine dair bir fikir yürütebiliyorum amma velakin bunu açık etmeyeceğim buradan elbette :)))
oy ben bi tatlıları bi öperim varya allahımmmm
sen bu resimleri paylaştıkça ben bıdıkımı çok özlediğimi farkediyorum aynur..

hayaaaaa hayaaa :) hayasının talı kuzusu..

öperim hepinizi..

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

aha nihayet fikri olan bir arkadaşım geldi...tamam SEÇİLcim ben yarın seni arıyorum ve bunu bana açık ediyorsun :))

oyyy özlenmez mi ya...bak ben iki gündür görmüyorum onları ve çıldırıyorum özlemimden vallahi abartmıyorum

biz de seni öpüyoruz canım çok teşekkür ederim

Unknown dedi ki...

Aynurcuğum alemsin tatlım sen..Gece gece güldürdün beni,allahta seni güldürsün :)
Haklısın ama gerçekten ,akıle dememişler herhalde ...
Bunu sosyal medyada paylaşalımda azıcık reklamcılar dilimize dolansın iyi mi :)
Yiğit Kartal fena kıskançlık içinde,eyvahlar olsun..Sabır Aynurum sabır ,yazık kuzucuğa tahtı sallanıyor sanıyor.Anneyi paylaşmak da zor :(

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Nasıl yani:))
sende benim gibi erkek sesli inekleremi taktın:)))
Bebişler harika!

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

günaydın İLKNURcum...hep birlikte hep gülelim inşaAllah
ama haksız değilim değil mi?
reklam şirketine sorcam ve aldığım cevabı burdan yayınlıycam :)

ah Yiğit Kartal'ı hiç sorma...üzülüyoruz ve hep onunla ilgileniyoruz ama o yine de içten içe offf
halbuki bilse onun tahtı hiçbir şekilde sallanamaz :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

NUR HANIMcım siz de mi?
iyi rahatladım şimdi...tek ben değilmişim takan :)

bebişler ellerinizden öper...

VuslaT dedi ki...

Sevgili Aynurcum, kartallarına allahcc sağlık afiyet versin.Gün gün büyüdüklerini izlemek ne keyiftir.
İneklere gelince mööö ce bilsem soracam inekler dişi ise senin sesin niye kalın erkek gibi diye:
şaka bi yana haklısın ama ..
niyeeee.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

amin VUSLATcım...tüm evlatlara inşaAllah

bak bunu öğrendiğim zaman aydınlatcam herkesi...ya da mööö ce öğrencem :))))

Nini Nileud dedi ki...

Halacım, öncelikle bu çocuklar bir harika!

ikinci olarak bence çok mantıklı bir soru sormuşsun:) düşününce ben de taktım buna kafayı^^

sevgiler...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

o çocuklar var ya bizim hayatımızı harika yapan varlıklar NİNİcim...çok teşekkür ederim

bazen detaylarda boğuluyorum ben...işte bu da onlardan biri...ama mantıklı dedin ya iyi hissettim kendimi :)

Yasemin dedi ki...

çok alemsin Aynurcuğum ve çok tatlı
annen ve komşularınız için söylediklerin güldürdü beni
kafana taktığın soru ise bence de çok mantıklı:)
Pelin'in işi hayırlı olsun canım
başarılar diliyorum
Yavru Kartallara ise söyleyecek söz yok onlar hep tatlı hep harika ve hep güzel

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

güzel düşüncelerini duymak beni herzaman mutlu ediyor YASEMİNcim...çok teşekkür ederim
şu anda ağzım kulaklarıma fiyonk vaziyetteyim :))

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Merhaba canim
Bloguma yorum birakmissinda biraz sitem li bir yorum olarak buldum. Oraya sadece blogger anneleri degil bayanlar sadece bayanlar sohbet amacli blogunu tanitma amacli acilmis bir facebook gurubu yani sirf anneler icin degil canim. Facebook gurubun ismi öyle zaten bakarsan görürsün aciklamayi canim. Bende sevmem öyle ama baktim sadece bayanlar sohbet amacli katiliyor neden olmasin sende gel :)

İkiz Annesi dedi ki...

En sondan başlayayım aynen senin gibi düşünüyorum neden bayanlar seslendirmiyor acep :)))


Fotoya bayıldım 41 kere maşallah Allah nazarlardan saklasın:)
Yeğeninin işinin olmasına sevindim canım hayırlısı olsun .
Keyfiniz daim olsun canım benim:)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

merhaba NESLİcim...yazmış olduğum yorum kesinlikle senin bloğun ya da şahsınla alakalı değil önce bunu belirtmek isterim

facebooku olanlar gelebilir sanıyorum...ama ben facebook kullanmıyorum

madem kullanmıyorsun niye böyle söylüyorsun dersen...sadece düşüncelerimi belirtmek istedim derim :)
sana söylediğim gibi işte...böyle kategorilendirmelerden hoşlanmıyorum

ilgine teşekkür ederim canım
sevgiyle...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

AYLİNcim benim bu soruyu sormam herkeste "neden ki acep" dedirtti...aha da bir işe yaradım şükür :)

çok teşekkür ederim canım...hepimiz tüm sevdiklerimizin güzelliklerle dolu günlerini görelim inşaAllah...

Uğur Böceği dedi ki...

İkisi de çok tatlılar Maşallah...Aynur Abla ben özledim Kartal kardeşleri:) Saçları uzamış ikisininde:)Hiç düşünmemiştim haklısın neden hep erkek ses... Birde selam süt abi diye başlıyan reklam var şimdi hatırladım:)

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

hala olmak kolay değil tabi:))

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

görmeye gel UĞURum BÖCEĞİm YASEMİNim...ne zaman istersen canım...her ne kadar Yağız Kartal seni görünce sürekli ağlasa da olsun :))
bak o reklam da bile erkek sesi kullanılıyor...hayır duyan da beni feminist falan zannedecek :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

çok doğru söylüyorsun SONSUZ DEKORASYON...hatta ben anne kıvamında halayım :)

bırtutamkekik dedi ki...

maşallah kuzucuklara:)
oyun havası modunda bir kare yakalanışsınız:)
çok şekerler..
:)
ineklerle ilgili sonurunuzun aynısını kızım bana sordu geçenlerde:))
çok güldürdünüz beni..
:)
gönül dolusu muhabbetle,mutlu haftasonları..
:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Yeğenine hayırlı olsun Aynur'cum.
Çocuklarla da kolay gelsin, unutma büyüdüklerinde hepsi anıya dönüşecek .
Sevgiler :))

Emine dedi ki...

Aynurcum alemsin vesselam :)
kartallarsa çok tatlı maşallah..
peline çalışma hayatında mutluluklar diliyorum başarıdan önce, mutlu insan başarır ne de olsa..
sevgiler..

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

çok teşekkür ederim AYŞEGÜLcüm :)
sevgiyle...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

evet ÖZLEMcim...kayıt altına almak en çok da bundan dolayı hoşuma gidiyor
hani hatırlayamazsam ya da anlatırken inandırıcı olmazsa buyur bak oğlum böyle oldu işte diyebilirim :))

çok teşekkür ederim...sevgiyle...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

haklısın EMİNEcim...huzur ve mutluluk...inşaAllah canım

çok teşekkür ediyorum
sevgiyle...

Adsız dedi ki...

Kuzucuklar çok tatlı :)

İneklerin niye erkeklerin seslendirdiğine gelince. Süt ve süt ürünleri reonunda en çok bayanlar geziyor tabikide onları etkilemek için :D

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ADSIZ HANIM/BEY;

ha diyorsun ki erkek sesi her hanımı etkiler...bence yanlış tespit...

teşekkür ederim :)

Sazan dedi ki...

Bu akşam için şans diliyorum yavru Kartallarımdan... Öpücük hiç de fena olmaz :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ikisi birden kocaman öpüyorlar seni SAZANım :)

Kartal gol gol gol...

CEPAYNASI dedi ki...

iyi olmanıza sevindim de...
şu tvde inek sesine hiç dikkat etmediğimi farkettim birden:)))))

Adsız dedi ki...

Her hanımı demedim biirrrrr..

İkincisi hanımlar her tv gördüğünü alıyorlar ki bir bayannın dediğini yapan başka bir bayan gördün mü?

:))

Bey, bayan adsız :D

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

konuya dikkat çekmiş oldum böylece :))
günaydın CEPAYNAm...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

sanırım sen televizyonda her gördüğünü alan ve bir hanım arkadaşının dediğini yapmayan hanım gurubundansın :)

günaydın ADSIZ HANIM/BEY...

bu arada bir ismin vardır değil mi?

Adsız dedi ki...

Tıpkı benim inekleri erkeklerin seslendirilmesiyle alakalı dediğim olasılıkların sizin tarafından pek olamıcağı düşüncesini.

Bende sizin benim bir bayan ve tv izleyen biri olduğumu düşündüğün olasılığın yüzde sıfır olması gibi.

İsmim var tabi ki :D

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

peki...bu konu uzar gider ADSIZ HANIM/BEY
kestik :)

Unknown dedi ki...

inek olayı nerden aklına geldi ama çok doğru tespit neden onları hep erkek sesiyle konuşturuyorlar :))))) yağızla yiğite hayranım ben.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ben de bu sorunun cevabını bulmak için buraya yazdım YEKTAcım...ama kimse bilmiyor nedenini :))
havalar biraz daha ısınsın tanıştırcam Kartallarla seni...

günaydınnn...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...