1 Haziran 2011 Çarşamba

Orantısız Güç...


Kafam bedenime ağır tam 5 gündür. İçi ise sanki eriyik vaziyette...Ne tarafa doğru eğilsem, nereye koysam oraya doğru akıyor.

Oturtmuyor, yatırmıyor, uyutmuyor ama uyanık da tutmuyor. Gözlerimin üzerine çöreklenen ağrı ve ağırlık kilolarca...ama ensemdeki ağrı ve ağırlık tonlarca. O zonklamaların nedeni tepemde tepişen fillerin ayaklarıyla beni ezim ezim ezmesinden mi, yoksa deve kervanlarının kafamın değişik yerlerinde gezinip durmasından mı olduğunu bilemedim.

Rutin ziyaretlerinden biridir diye düşündüğüm bu ayki ziyaretçi migren atağım döşeği kalınlaştırdı farkındayım. Gitmesi için yaptığım her türlü karşı atağı da başarıyla geri püskürttü zaten...Işıksız karanlık odalara mı kapatmadım kendimi yarasalar misali...Kimyasallara mı başvurmadım, işe yaramayınca bildiğim bütün doğal yöntemleri mi denemedim. Neler neler yaptım...Ama yok yok yok :( Tüm bedenime ve dahi ruhuma karşı öyle bir orantısız güç kullanıyor ki hiçbir tarife sığdıramıyorum.

Anlaşıldı ki gücü orantılamak lazım artık dedim ve dışardan destek almak için soluğu hastanede aldım yani hastanelik oldum resmen. Kuvvetli ağrı kesicilerle dolu bir ünite serumu yedikten 1 saat kadar sonra gözüm yavaş yavaş açıldı, başım beynim halâ fırıl fırıl dönerken, ben de hiç olmazsa normal bir insana dönmeye başladım :)

Tahlil için kan verdikten ve yarın akşam geç saatlerde çekilecek tomografiden sonra sonuçlar toplanıp pazartesi günü doktorumun huzuruna tekrar çıkacağım. Bu arada işyerimde verimli olamayacağımı düşünerek verilen 3 günlük istirahat raporum da 23 yıllık çalışma hayatımın ilklerinden biri olarak tarihteki yerini aldı :)

Şimdi hafiflemiş gibi olsa da halâ devam etmekte olan ağrılarımla beraber sonuç gününü bekleme zamanı...
İnsan böyle zamanlarda bazı şeyleri çok daha iyi anlıyor anlamasına da yine de sağlığımızı kaçıncı sıralara atıyoruz değil mi?

********************

Tam da "Muhteşem Yüzyıl" dizisini seyrederken Kanuni Sultan Süleyman'ın vakti zamanında söylediği şu güzel söz aklıma geldi ve konuyla alâkalı olması açısından ne kadar da yerine oturdu:

"Halk içinde muteber bir nesne yok devlet gibi
 Olmaya devlet cihanda bir nefes sıhhat gibi..."

36 yorum:

İkiz Annesi dedi ki...

Çok geçmiş olsun iyi bilirim o ağrıyı o kadar kötüdür ki:(Ben de bir kaç sefer hastanelik oldum maalesef ki bir tedavisi yok.
İnşallah sonuçların temiz çıkar canım tekrar çok geçmiş olsun.

CEPAYNASI dedi ki...

geçmiş olsun!
migren...çekilir şey değildir,tetkik sonuçların iyi çıkacaktır eminim...
iyi geceler...
bu arada raporun da keyfini çıkar...
millet rapor alıp,yurtdışı seyahatlere gidiyor:)

Gülcan dedi ki...

ÇOK GEÇMİŞ OLSUN İNŞALLAH EN KISA ZAMANDA İYİLRŞİRSİNİZ.

pınar dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım bende babamdan biliyorum o ağrıyı hayatında hasta olmayan adam migren krizlerinde gözünü açamıyor.İnşallah sonuçların iyi çıkar..

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Ahhh Aynurcum,acil şifa diliyorum.Bende de birkaç günüdür nasıl bir ağrı vardı.Tansiyonum yüksek seyrediyor bugünlerde.Kafamda bir ağırlık...
Sağlık gibisi yok.Sonuçlardan haberdar et bizi.Sevgiyle kucaklarım.

Adsız dedi ki...

çok geçmiş olsun.
iyi haberlerini buradan okumak istiyoruz.
lütfen.

YASEMİNNN dedi ki...

Sen yanımda acı çekerken ben hiç birşey yapamıyorum abla... İnşallah bu kadar sıkıntı vermez ağrıların birdaha... Sensiz geçecek üç günde çok özlüyeceğim seni... Öpüyorum

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

İKİZ ANNEcim;
ah hem de nasıl kötü
ne yere, ne de göğe sığdırmıyor beni
çok teşekkür ederim canım...

. dedi ki...

Çok geçmiş olsun,umarım sonuçlar iyi çıkar da rahatlarsın...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

CEPAYNAm;
vallahi aynen öyle...çekilir şey değil :(
sonuçlar için ben de öyle umuyorum

var var hem de çok var öyle rapor alıp orada burada gezenler
ne diyeyim sefaları olsun oh :)

çok teşekkür ederim...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

GÜLCANcım;
çok teşekkür ederim canım sağol

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

PINARcım;
damdan düşenin halini ancak damdan düşer bilir işte
babana da çok geçmiş olsun canım

çok teşekkür ederim...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

EBRUcum;
sana da çok geçmiş olsun canım
sonuçlardan haberdar ederim tabi...çok teşekkür ederim

ben de seni sevgiyle kucaklıyorum...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

CREEP;
çok teşekkür ederim arkadaşım
pazartesi günü...umarım

sevgiyle...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

YASEMİNcim;
kuzucum benim üzülme
bugün daha iyiceyim
Salı günü görüşecez inşaAllah...sağlıkla :)

öperim seni canım

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

EBRULİm;
ben de iyi çıkmasını umuyorum canım
çok teşekkür ederim

öykü dedi ki...

Aynur...
canım benım
satırlarını hızla okudum...
ve ınan bana cok ama cok uzulduım.


ınsallah tomografının sonucları pırıl pırıl cıkacak ve sadece bı mıgrenın getırılerı olarak kalacak

ben de bı mıgren magduru oldugumdan durumunu cok ıyı anlayabılıyorum..

senı kocaman sevgıyle kucaklıyorum

ve ınan bana kesınlıkle
olumsuz hıcbısey olmaycak
hıc bır sey

cunku dualarım senınle
ve bugun kandıl..
bugun edılen duaların kabulu daha kolay bılıyrosun
ve ben bugun dualarıma senın ıcın saglık dıleyecegım..


ıyı olacak hersey

kocaman optum tatlı yanaklarından

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ÖYKÜm;
çok teşekkür ederim canım
ağrı kesici etkisi yapan güzel dilek ve düşüncelerin nasıl da iyi geldi :)

ben de senin ve teyzeciğinin kandilini kutluyor, tüm dualarımızın kabul olmasını dileyerek sevgiyle kucaklıyorum seni canım

öykü dedi ki...

Canımsın

ben emınım

Guzel haberlerde bulusacagımızdan

pınar dedi ki...

Çok geçmiş olsun.
Sonuçlar elbette temiz çıkacak.
Umarım öyle çıkacak.
Sevgiler.Bu arada bir işinize yarar mı bilmiyorum.Mimlemiştim sizi:))

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ÖYKÜm;
inşaAllah canım

öpüyorum seni...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

DOMATESSUYUm;
çok teşekkür ediyorum
mim için hemen geliyorum :)

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar,

Geçmiş olsun! Yüce Mevla'dan size acil şifalar dilerim.

En Güzel'e emanet olun ve sağlıcakla kalın. Saygılarımla.

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar,

Hayatımıza yeni bir heyecan ve canlılık kazandıracak olan bu mübarek ay ve geceler; Yaratıcımıza, ailemize, çocuklarımıza ve tüm insanlığa karşı görev ve sorumluluklarımızın olduğunu bir kez daha bizlere hatırlatmakta, yanlış ve kusurlarımızdan dönmemize vesile olmaktadır. Bu mübarek zaman dilimini fırsat bilerek, Yüce Dinimizin bizden istediği; sevgi, saygı ve hoşgörü ortamının kurulmasına, birlik, beraberlik ve kardeşliğimizin güçlenmesine, insani ve ahlaki meziyetlerin yaygınlaşmasına gayret gösterelim.

Bu düşüncelerle Regaib Kandilimizi ve üç aylarımızı tebrik eder, birlik ve beraberlik içinde daha nice kandillere kavuşmayı, bütün İslam aleminin ve insanlığın barış ve huzur içinde olmasını Cenab-ı Allah'tan niyaz ederim.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

Merhaba RECEP BEY;
çok teşekkür ederim sağolunuz...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

RECEP BEY; sayfanıza kandil kutlaması için bugün çok uğradım ve defalarca yorum bırakma çabama rağmen malesef ki başarılı olamadım
siz yine büyüklük gösterip taa buralara kadar gelmişsiniz
öncelikle bunun için teşekkür ediyorum

bu vesile ile ben de sizin ve ailenizin ve tüm dostların kandilini kutluyor, tüm dualarımızın kabul olması dileğiyle saygılarımı sunuyorum

Yasemin dedi ki...

çok geçmiş olsun Aynurcuğum
çok üzüldüm gerçekten
inşallah sonuçlarda iyi çıkacaktır
merak ederim bende haber verirsin değilmi
kandilin kutlu olsun canım

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

YASEMİNcim;
çok teşekkür ederim canım
bugün tomografi çekilecek bakalım
sonuçlar Pazartesiye artık
tabi ki haber veririm
sevildiğini bilmek ve merak edilmek ne kadar güzel tekrar teşekkür ederim
ben de senin ve ailenin kandilini kutluyor, dualarımızın kabul olmasını diliyorum canım

Emine dedi ki...

Aynurcum, bilirim 20 li yaşlarım migrenle geçti benim de..çok zor.. ilaçlardan ziyade ben ağrıyı tetikleyen ortamlardan kaçarak artırdım yaşam kalitemi..eminim sen de ne yollar denemişsindir..en kısa sürede güzel haberler,acil şifalar arkadaşım..

nilerk dedi ki...

çoook çoook geçmiş olsun....

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

EMİNEcim;
çeken bilir işte değil mi...ah hiç sorma neler yapıyorum da bazen böyle inatçı oluyor işte yapışıp kalıyor gitmemek için :)

çok teşekkür ederim canım...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

NİLcim;
çoook çook teşekkür ederim arkadaşım

Bir Dilim Aşk dedi ki...

Sevgili Aynurcuğum;
Çok çok geçmiş olsun. Dilerim tahlil sonuçlarınız temiz çıkar, biran evvel sağlığınıza kavuşmanız temennisindeyim. Bu aralar çok baş ağrısı şikayetleri var, sanırım havalardan olsa gerek. iyi istiratler. Sevgilerimle...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

GAYEcim;
şiddeti nispeten azalsa da halâ devam eden ağrılarımla birlikte Pazartesi gününü bekliyorum, sonuçlar için...
evet havaların özellikle migren ataklarına olumsuz etkisi çok oluyor maalesef
gerçi benim bu kez epey ağır oldu:(
ilgine çok teşekkür ediyor, görüşmek üzere iyi geceler diliyorum...

Yasemin dedi ki...

Aynurcuğum nasıl olduğunu merak ettim daha iyi olmanı diliyorum hatta tamamen iyileşmiş olmanı diliyorum canım

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

YASEMİNcim;
ilgine çok teşekkür ederim
daha iyice olmakla birlikte işte ağrı geçmiş değil maalesef...
önceki şiddetini düşününce olsun ben bu müzminleşmiş duruma razıyım inan :)
bugün güzeldi...gezdim buna rağmen :)

merak edip sorduğun için tekrar teşekkür ediyor, sevgilerimi gönderiyorum canım...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...