6 Eylül 2011 Salı

Şeker Tadında...



Deniz, kum, güneş + temiz hava, üstüne bir de bol gıda...Tüm gün bunların hepsini aynı anda bünyede barındırmaya herkes tatil diyor ama ben "dinlence" demeyi daha çok seviyorum. İlk iki hecenin birleşmesiyle oluşan o emredici söz var ya, işte onu:"dinlen" :))


Dinlen işte o kadar söylüyorum der gibi :) Gerçi, aslında ve hatta yorgunluk tavan yapıyor da insan yuvaya dönünce anlıyor bunu. Hele bir de gece yarısı eve darın düşüp, hemen ertesi gün işe başlamışsa...Ama o bıraktığı tad yok mu...ah o tad, keyif, rahatlatıcı duygu yok mu...İşte ondandır tırım tırım tırmanarak, o kadar yolu teperek gidiyoruz denize, iyot kokusuna, yeşilliğe...ve ben onun için imreniyorum deniz kenarında veya yakınında yaşayan insanlara...


Aile fertleriyle yapılan her türlü faaliyetten hoşlanan ben, bayram tatilini de ailenin çekirdeğiyle yaptım. İyi de yaptım, çok da güzel yaptım. Ha araya bir de yardımcım Sevgili Yasemin'i serpiştirdim. Nasıl olsa o da aileden artık. Benim enerjime, hareketliliğime yetişemese de eh işte öğrenecek yavaş yavaş bulunduğu her ortamdan keyif almayı ya da keyif alacak birşey bulmayı :)


Tad demişken, bol gıda demişken yol kenarında satılan şu harika tadları da görüntülemeden ve burada yayınlamadan edemedim...Tadına baktıktan sonra elbette :)


Fotoğraf makinası elime geçince ki hiç bırakmıyorum :) börtüyü böceği, toprağı çiçeği, geceyi gündüzü, herşeyi ama herşeyi karelere hapsetmek istiyorum ve yapıyorum da :))
Sonra da bakıyorum "vay be, şu görüntüye bakın, anca bu kadar profesyonel çekim yapılabilir" diye kendi kendime övgüler yağdırıyorum :))
Ama ama ama haksız da sayılmam değil mi? Şu günbatımı karelerine bir bakar mısınız lütfen :)



Evet...Bir bayramımız daha şeker tadında, ama tıpkı şeker gibi çabucak eridi ve geçti gitti...
Rabbim hepimize tüm sevdiklerimizle beraber nice nice bayramlar göstersin inşaAllah...Tabi ki sağlıkla...


Sizi bilmem ama ben şimdiden beklemeye başladım bile :))

16 yorum:

Adsız dedi ki...

geçirdiğim en mükemmel tatil top 10 listeme en üst sıradan giriş yaptı bu bayram tatili.çok eğlenmemizdeki katkıların için teşşekkür ederiz.bide demeden edemiycemm.bidaha (alkışlar)bidaha(alkışlar).tadı damağımızda kaldı tekrar gidelimmmm
ilknur

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

Sevgili Yeğenim İlknur :))
Yasemin'e de söyledim takılın bana diye :)
ama sen yine de ver coşkuyu ver coşkuyu :))

hafta sonlarına serpiştireceğimiz bir iki kısa yol yapabiliriz...yoğun isteklerinizden dolayı :))

ama bir de kış tatili yapmalıyız ki oldum mu tam olsun
sen kocanı ayarlamaya bak, gerisini ben hallederim :))))

Uğur Böceği dedi ki...

Hadi gel tatile geri dönelim... Teknede halay çekelim:)
Süperdi herşey seninle ve ailenle..

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

UĞURum BÖCEĞİm;
teknedeki heyecan, adrenalin ve hareketin tavan yaptığı saatlerden bahsetmedim bile yoksa bitmezdi bu yazı :))

teşekkür ederim canım, tekrarını yaparız inşaAllah...yine hep birlikte...

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar Küçük Hala,

Çok güzel bir tatil yaptığınız fotoğraf karelerinden anlaşılmakta. Gerçekten akşamın gün batımı fotoğrafları çok güzel bir şekilde karelere taşınmış. Tebrik ederim.

Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

İkiz Annesi dedi ki...

Deniz resimlerini görünce içim gitti desem yeridir bir aydan fazladır gidemedim kuzuma yanığından dolayı güneş yasak neyse artık seneye:)
Huzurlu bir tatil olmuş tekrarı nasip olsun inşallah canım.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

Merhaba RECEP BEY;
gerçekten tatilimiz çok güzel ve keyifliydi...tam şeker tadında:)
isteyen herkese nasip olsun inşaAllah

ziyaretiniz için teşekkür ediyor, saygılar sunuyorum

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

AYLİNcim;
sıkıntını tahmin edebiliyorum
umarım kuzu daha iyidir ve iyi olacaktır
tatil her zaman yapılır, sağlık yerinde olsun yeter ki...

sevgiler canım...

Adsız dedi ki...

Süper bir tatil geçmiş tabi bende gelmeyi isterdim ama bulunduğum şartlar elvermedi:):):)aynur ablacım kış tatilinde bende varım bu sefer ya da inşallah gene aynı aksilik olmazsa:):):) PELİN

Unknown dedi ki...

bende çok isterdim sahilde yaşamayı, tatil diye bir haftaya birsürü şeyi sıkıştırmaya çalışmadan, sakin...
belki bi gün:))) sevgiler...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

PELİNcim;
aslında seni aradığımda atlayıp gelecektin kuzum
hallederdik hep birlikte :)

kış tatilinde beraberik kesinlikle
kısmet olursa inşaAllah

çok öperim canım

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

AYSUNcum;
aynen...şu da lazım olur, bu da lazım olabilir diye diye bir sürü şeyi doldur taşı, gelince yıka
hem de dediğin gibi işte kısacık sayılı birkaç gün için

ben de umuyorum...belki birgün :)

sevgiyle...

yasemin dedi ki...

bakıyorum tam adına yakışır bir bayram olmuş hakkaten ne kadar hoş
fotolar ise bir harika
bencede profesyonel çekim gibi olmuş ellerine objektifine sağlık:)
yorumlardan anladığım kadarıyla da fazlasıyla hareketli ve enrji dolusun ne güzel böyle olmak
tekrarını diliyorum ailenle birlikte sevdiklerinle beraber

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

YASEMİNcim;
evet şeker tadındaydı herşey...ve tabi şeker gibi de hemencecik eridi bitti
darısı sonraki yıllara inşaAllah
fotoğraf çekmek işim oldu sanki :))
kararlıyım kursuna da gitcem:)

çok teşekkür ederim canım...hepimiz için güzel tekrarları olur inşaAllah

sevgiyle...

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Bu fotolar çok bir başka olmuş.Kolaj desen aynı,bende Ekim başı gidicem Anamur'a.Bu ilk gidişim olucak.Sence o dönemde denize girilirmi?

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

EBRUcum;
fotoları beğenmen beni sevindirdi :)
kesinlikle Ekim ayında da denize girilir
hatta en güzel dönemi bence Akdeniz'in...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...