16 Eylül 2011 Cuma

İyi Geceler...

Evet farkındayım...İyi geceler dilemek için birazcık erken bir saat ama olsun...



Uykusuzluk çeken tüm blogcanlara gelsin Kartal Kardeşlerin bu güzel ve insanı rahatlatan görüntüleri :))

28 yorum:

Uğur Böceği dedi ki...

Süpersin:)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

YASEMİNcim;
ben değil Kartallarım süper :))

Dürr-i Yekta dedi ki...

nasıl birşeysin sen, tam ısırmalık olmuş aynur abla allah nazardan korusun

içimizdeki karnaval dedi ki...

maşallahhh o güzelliğe..
uyku her daim güzel ve her daim cazip galiba...Ohhh

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

YEKTAcım;
amin canım...ne zaman istersen buyur gel :))

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

İLKNURcum;
çok teşekkür ederiz
en tatlı, en masum, en güzel anları değil mi uykudaki halleri :))
ve biz büyükler için de...ah sınırsız uyku :)

özlem dedi ki...

Maşallah Allah nazarlardan korusun; iyi geceler :))

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

amin...
iyi geceler Özlemcim :)

elma kurdu dedi ki...

aynur yeğenlerin ikizler mi ?
ve sen ne kadar düşünceli bir halasın yeğenlerin çok şanslılar ..

resimli günlük dedi ki...

Oyy,maşallah :)
özlem

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ELMA KURDUm;
Yiğit Kartal 5 Mayıs 2009'da,
Yağız Kartal 3 Aralık 2010'da doğdu
aralarında 1,5 yaş var yani :)

fotoğraflar sanıyorum seni şaşırtan:)

ve beni tanıyan herkes çok iyi bilir yeğenlerime olan düşkünlüğümü
benim için evlat=yeğenler :))

çok teşekkür ediyorum

iyi geceler...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

Resimli Günlük ÖZLEMcim;
:))
iyi geceler...

matias dedi ki...

masallah..
cok tatlılar yaa
kendimi cocukluguma ısınlayasım geldi:)

NESLiNAME dedi ki...

Masallah ne güzel uyuyorlar Allah sevdiklerine bagislasin

Ferhat Bayram dedi ki...

ne tatli uyuyor masallah

Yaz Blogcu dedi ki...

Merhabalar Küçük Hala,
Maşallah, ne güzel bir uyku halinde yavru kartallar, Selam ve dualarımla birlikte Mevla'ya emanet olun!

elma kurdu dedi ki...

:) evet isimlerinin bi bölümü de aynı olunca ikizler mi acaba diye düşündüm güle güle keyifle büyütün inş.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

MATIAS;
keşke öyle birşey olabilse gerçekten...

iyi geceler...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

NESLİcim;
amin...cümle evlatları inşaAllah

iyi geceler...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

FERHAT;
insanı nasıl rahatlatıyorlar değil mi :)

iyi geceler...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

RECEP BEY;
en tatlı halleri :)

iyi geceler...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ELMA KURDUm;
çok teşekkür ediyoruz :)

iyi geceler...

CherrybLossomgirL dedi ki...

oy ne güzel uyuyorlar , bu saatte canım uyku çekti vallahi

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

Hoşgeldin KİRAZ ÇİÇEĞİ...
"iyi geceler" yayınından sana kocaman bir günaydın :))

Yasemin dedi ki...

ben nasıl görmemişim atlamışım şu güzellikleri maşallah maşallah
uyumam ben yaaa seyrederim ben onları
ikiside birbirinden tatlı
dudaklar aynı bunların Aynur :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

YASEMİNcim;
dudaklar...aynı baba

seyirlik onlar zaten :)

Baharatın Kızı dedi ki...

Maşallah kuzucuk çok tatlısın sen yaa allah nazarlardan korusun seni;)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

BAHARATIN KIZI;
amin...kardeş onlar teyzesi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...