28 Mayıs 2010 Cuma

Söylensin de...

Birkaç gündür ana haber bültenlerinde İstiklal Marşımızın şarkıcı Hadise tarafından söylenme hadisesi gündemde.
Yok şöyle söyledi, yok böyle söyledi, müzik otoriteleri bunu dedi, böyle olur muymuş, detone olmuş, muş muş muş...
Evet, ben de güzel söylenmiş İstiklal Marşı dinlemek isterim, tıpkı Ezanın da güzel sesli biri tarafından makamına uygun olarak okunmasını istediğim gibi.
Sonuçta kızcağız çıkmış oraya, yüzlerce kişinin, ekranları da sayarsak belki de milyonlarca kişinin önünde okumuş elinden geldiğince.
Bu memleket Milli Marşını bilmeyen bakanları da gördü...

4 yorum:

Lou dedi ki...

Simdi izledim videoyu, hakikaten kotu olmus ama :S

Stir me up, tadinda soylems Istiklal Marsini.. hele sonda "haak ka tapan" deyisi cok cok vahim yani :S

Suc onda degl, onu oraya cikaranda tabii

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

LOU SALOME;
kesinlikle kötü olduğunu ben de kabul ediyorum
ediyorum da, neredeyse vatan haini ilan edecek birşey mi onu bilemiyorum
sevgiler...

Yasemin dedi ki...

gerçekten kötü okumuş ama bence de büyütmeye gerek yok seninde dediğin gibi bilmeyenler bile varken

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

YASEMİN;
abartmayı seven milletiz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...