7 Mayıs 2010 Cuma

Hediye mi, İhtiyaç mı...

Malum anneler günü yaklaşıyor, hatta geldi bile diyebiliriz
Şurda 2 gün kaldı
Hemen hemen herkesin konusu aynı şu aralar
"Annene ne hediye alacaksın"
Sonra konu hediye çeşitlerine geliyor
Kimi diyor çay takımı mı alsam, kimi diyor su ısıtıcı mı ya da işte başka bir mutfak eşyası
Reklamlarda da günlerdir aynı şey
Anneler Gününe özel yemek takımı, blender, mikser, bilmem kaç taksitli
Anlamıyorum ben
Anne demek, mutfak mı demek
Acaba öyle de ben mi bilmiyorum...
Doğumgününde ya da ne bileyim evlilik yıldönümünde adam sana o tarz bir hediye/eşya alsa ne düşünürdün acaba
"hıı, ne iyi ettin de bunu aldın, tam da mutfağıma almayı düşündüğüm şeydi bu" mu derdin içinden bir ton laf sayarken...
ee madem öyle ise neden anneler için kişisel, yani gerçekten ona özel bir hediye düşünülmüyor merak ediyorum
ya da gündemin konusuna kafayı taktığım için ben mi hep öyle duyuyor ve görüyorum, algıda seçicilik mi denir buna...
Maksat, madem illa harcama yapılacak, bari evin eksiği giderilsin, bu arada bu gün de böylece kotarılsın
öyle mi ?
iyi o zaman, sözün özünü buldum ben
"Acil ihtiyaçtan gününe özel hediye verilir..."

6 yorum:

Adsız dedi ki...

şu şartlarda cepken delik:(

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

CREEP;
olsun, gönülden söylenen bir çift sevgi sözcüğü yeter onlara :)

Adsız dedi ki...

ben sana söylemek istiyorum halacığım sevgi sözcüklerini:)
iyi ki kutlu olsun, daha nice senelere, çocuk olmasa da her kadın bir annedir.

Unknown dedi ki...

aynen öyle kotarılsın şimdi kimbilir mutfağa ne gelecek o yüzden sinir olsam da ne yapayım kullanıyorum diyorum ben de :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

CREEP;
çok çok teşekkür ederim :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

FUNDACIM;
gününün kutlanmış olmasının keyfini sür sen yine de :)
sinirlenme de canım ya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...