12 Nisan 2010 Pazartesi

O An...

Üç gündür bekliyorum ki yavrumu kucağıma versinler
onu düşünmekten merak etmekten kendi ağrılarımı unuttum
nasıl da kendinden bile vazgeçirtiyor insanı
artık herşey o demek dünyaya getirdiğim andan itibaren
nihayet alıyorum minik yavrumu kollarımın arasına
kokusunu uzun uzun çekiyorum içime
dünyanın en mutlu insanıyım gerçekten
hiç böyle olacağını düşünmemiştim
sıkıyorum kendimi ama en sonunda tutamıyorum
bırakıyorum gözlerimden akan yaşları
sel olup aksınlar, aksınlar ki 3 gündür içimde biriktirdiklerimi de beraberinde götürsün
nasıl birşey bu Allahım
kanımdan canımdan olan bu varlık benim mi şimdi inanamıyorum
Babası geliyor sonra yanımıza
karşılıyoruz oğlumla, gözlerim dolu dolu
uzatıyorum minik yavrumuzu göz göze geliyoruz o an
bakıyorum yüzüne onun da gözlerinde yaşlar
çok şükür Allahımıza binlerce şükür
bunu bize nasip ettiği için, mutluluğumuzu bebeğimizle taçlandırıp katmerlendirdiği için...
Yazan: Mutlu Anne

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...