22 Temmuz 2011 Cuma

EYOF 2011...


Çalıştığım kurumun en sevdiğim yönlerinden biridir. Değişik yerlere gitme, oraları görme ve gezme fırsatı verir çalışanlarına...İşte bu yıl Trabzon'da organize edilen 11.Avrupa Gençlik Olimpik Oyunları da bu sayede Trabzon'u görüp gezme fırsatı verecek bize...
Spor organizasyonlarında görev almak en çok da bu sebepten hoşuma gider :)
Uzun zaman olmuştu görevli olarak uzun yola gitmeyeli...
Hazırlıklar yapıldı, minik bir bavul hazırlandı. Yola çıkmak için az bir zaman kaldı.
Bir de yolculuğa çıkacağım zaman heyecan yaparım ben niyeyse...Ta ki hareket edene kadar :)
Halbuki yıllardır seyahat ederim :)
Şimdiye kadar katıldığım bu tür tüm faaliyetlerden hep çok keyif almışımdır. Umarım aynı keyfi Trabzon'da da alırım.

Gidip de dönmeyi, dönüp de bulmayı nasip etsin Yüce Rabbim...
Görüşmek üzere kalın sağlıcakla...

12 yorum:

Esinti dedi ki...

Trabzon çok güzel bir şehir gerçi benim için yeşil olan her yer güzeldir ama Karadeniz bambaşka bir yeşil:) Aynur hanımcım izninizle Trabzon diyince aklımda gelen ilk olayı sizinle paylaşmak isterim:) Trabzon a girdiğimizde ilk dikkatimi çeken dörtlü bir kavşak ve kavşağın köşelerinde yaya geçiti buraya kadar herşey normal ama yaya geçiti üzerinde bayram taklarını andıran YAYA GEÇİTİ levhası hala gözlerimin önünde :) onu görünce Karadeniz e geldik demiştim bilmem hala duruyor mu :) seyehatiniz sonrasında hala duruyorsa söylersiniz umarım:) Şimdiden iyi yolculuklar sağlıkla gidin gülümseyerek dönün:)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

İyi yolculuklar Aynur'cum :)

Unknown dedi ki...

ohhh ne güzel bende böyle iş istiyorum :):) iyi eğlencelerr

Bir Dilim Aşk dedi ki...

Aynurcuğum iyi yolculuklar dilerim. İyi gezmeler :))

YASEMİNNN dedi ki...

Ben çok özledim seni:(

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar,

Biraz geç kalmakla birlikte Trabzon yolculuğunuz için hayırlı yolculuklar diler, sağ salim gidip gelmeyi Yüce Allah'tan niyaz ederim.

Çok güzel bir kurumda çalışmanın avantajlarından en iyi şekilde yararlanın derim. Bakın ne güzel görevli olarak mkemleketin ayrı bir yöresine gidiyorsunuz ve bir taşla iki belki de daha fazla kuş vuracaksınız.

Her çalışana böyle fırsatlar çıkmaz! Siz şanslı bir görevlisiniz ve bunu en iyi şekilde değerlendireceğinizden de eminim.

Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ESİNTİm;
Trabzon Merkez'den sahile inmek için geçtiğimiz köprünün ki araç trafiği için bu köprü, yan taraflarını bölmüşler yayalar için ve aynen dediğin gibi kocaman levha YAYA GEÇİTİ yazısı :)

biz de arkadaşlarla Karadeniz fıkralarını aratmayacak diyaloglar yaşadık :)
artık havasından mı, suyundan mı bilemiycem :))

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ÖZLEMcim;
sağ salim gidip geldik çok şükür
sağol canım...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

YEKTAcım;
gel bizim kuruma birlikte eğlenelim

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

GAYEcim;
epey gezdik tozduk :)
sağol canım...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

YASEMİNNNcim;
kuzum benim...biliyorum ben yokken dairenin tadı da tuzu da yok :))
bir dahaki organizasyona söz seni de götürecem :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

Merhaba RECEP BEY;
çok şükür gidip de döndük, dönüp de bulduk tüm sevdiklerimizi
söylediklerinize aynen katılıyorum
bu anlamda bize verdiği fırsatlardan dolayı ayrıca seviyorum çalıştığım kurumu

selamlar, saygılar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...