20 Temmuz 2011 Çarşamba

Ayşe Tatile Çıktı...



Kıbrıs Barış Harekâtı, 20 Temmuz 1974 tarihinde Türkiye Cumhuriyeti Devleti Türk Silahlı Kuvvetleri'nin Garanti Anlaşması'nın III. maddesine istinaden gerçekleştirdiği askerî harekâtın adıdır.

Ulus Meydanı'nda yapılan mini tören sayesinde hatırlamış oldum bugünün Ayşe'nin tatile gönderildiği gün olduğunu...

"Herşey vatan için..." ve "Şehitler ölmez..." sözlerini söyleyerek tören alanına gelen askerlerimiz tüylerimizi diken diken ederken yine göğsümüzü kabarttı.

Bu vesile ile Gazilerimize sağlık diliyor, Şehit Mehmetçiklerimizi ve Başbakanımız Karaoğlan Bülent ECEVİT'i de rahmetle anıyorum...

12 yorum:

YASEMİNNN dedi ki...

İnsan o sözleri duyunca hem acıyı hemde gururu aynu anda yaşıyor... Vatanımızı,Şanlı Bayrağımızı koruyan herkese sonsuz teşekkürler...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

YASEMİNNNcim;
onlar sayesinde biz rahatız...onlar sayesinde rahatça uyuyoruz
sağolsunlar, varolsunlar...her daim

Şerife dedi ki...

aynı duygularla her kelimesine katılıyorum

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ŞERİFEcim;
teşekkür ederim

Levent ÖZCAN dedi ki...

TEMMUZ AYI NE ACI VERDİ BANA . TEK TESELLİM AYŞENİN TATİLE ÇIKMAZSI AYŞE İLE GURUR DUYUYORUM... HAKKIYDI TATİLE ÇIKMASI

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

LEVENT;
çekilen her acı kişinin kendisinden kaynaklanıyor diye düşünüyorum
neyse ki Ayşe'nin tatile çıkması teselli olmuş sana

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Nasıl hatırlattın o günleri Aynur'cum, karartma geceelrini , babam eve gelmedi görevi olduğu için uzunca bir süre.
Yazdıklarına onuna kadar katılıyorum canım, sevgiler...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

Merhaba RECEP BEY;
bloğunuzda yayınladığınız bir yazınızdan sizin Almanya'da kalmak, hatta şimdi bile halâ orada yaşamak istediğinizi biliyorum :)
herşey kısmet meselesi değil mi?

duanıza yürekten "amin" diyor, ziyaretiniz ve yorumunuz için de teşekkür ediyorum

saygılar...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ÖZLEMcim;
çalıştığım kurumun önünde böyle mini bir tören yapılınca "acaba bugün ne ki..." diye merak edip baktım ve bildiğimiz ama unuttuğumuz bu tarihi hatırlatayım dedim :))

teşekkür ederim canım ziyaretin ve yorumun için...

sevgiyle...

Yaz Blogcu dedi ki...

Merhabalar,

Ayşe'nin tatile çıktığında, ben de Türkiye'den Almanya'ya arabayla dönüyordum. "İnşallah sınırları kapatırlar ve geri döneriz" diye dualar etmiştim. İstanbul ve Trakya bölgesinde gece karartması uygulayarak yol almıştık. Kapıkule sınır kapısına geldik. Kontrollerimizi yaptılar ve "geçin" dediler. Ne kadar üzülmüştüm. İkinci harekatı ise Almanya'dan takip etmiştim.

Kıbrıs Şehitlerimizle birlikte tüm şehitlerimize Allah'tan rahmet dilerim.

Bu güzel, anlamlı ve değerli paylaşımınız için de sizi tebrik eder, kaleminize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar dilerim.

RECEP BEY;
NASIL YAPTIM BİLEMİYORUM AMA YANLIŞLIKLA YORUMUNUZU SİLDİM VE KOPYALAYIP TEKRAR BURAYA EKLEDİM
ÖZÜR DİLİYOR, YANLIŞ ANLAMAYACAĞINIZI UMUYORUM

SAYGILAR...

Esinti dedi ki...

Onca sıkıntı ama bu gün o sıkıntıların bazı Kıbrıslılarca unutulduğunu düşünüyorum ne neden yapıldı bunu hatırlamak lazım. Referandum sonuçlarını pek takip edemedim ama halkın görüşlerindeki farklılık beni hem düşündürdü hem üzdü doğrusu:(

öykü dedi ki...

Bulent Ecevıt cok degerlı bı devlet adamı

Bı devlet adamının nasıl bı ınsan olması gerektıgının guzel bı ornegı

rahmet olsun

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...