19 Ekim 2010 Salı

Gitmek İster İnsan...Bazen...


Yalnız başına yalnızca gitmek.
Sebepsiz...
Amaç sadece o an için, ordan gitmektir.
Bırak gitsin...dersin...Gitsin...


O an için ordan gitsin.
İstek sadece gittiği yerden tekrar gelsin.
Yeter ki gelsin...dersin...Gelsin...


Dönüp baksın. Arkasında olanları görsün ve adımlarını daha güvenli atsın...Daha emin adımlarla daha güzel yol alsın.


Desteğini asla çekmeyecek olanların yanında her zaman güvenli, her zaman mutlu ve huzurlu olsun. (bknz.)

10 yorum:

Yasemin dedi ki...

totosunda beziyle bak şu gidene hele :))

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

YASEMİN;
serseri bu :))

özlem dedi ki...

ooyyyy yerim ben onu.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ÖZLEM;
:))

mintinin dünyası dedi ki...

selamlar arkadaşım bu ne cici bir blog böyle.gönlüne sağlık evvela.daha sık uğrarım inşallah.ben bu bıcırığı yer bitirim yaa.benim oğluşum 11 aylık şuanda.allahım nazardan saklasın bu kuzucuklarısevgiler canım

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

MİNTİNİNMUTFAĞI;
öncelikle hoşgeldin diyorum ve beğenin için de çok teşekkür ediyor, herzaman bekliyorum :)
ve tüm evlatları analarına babalarına bağışlasın Büyük Allahım
sağlıkla inşaallah
sevgiler...

Cafe Pepela dedi ki...

Oy maşaAllah minik adama :)
Allah bağışlasın.Sağlıklı adımlarla,hayır ve umutla yürüsün hayata!
Yazılarınız da gönle dokunuyor,ruhu okşuyor,içten ve duru.Yüreğinize sağlık..
Memnun oldum,sevgi ve selam ile

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

PEPELAcım;
ne kadar güzel sözler bunlar
ruhum okşandı, gönlüm çok hoş oldu
çook teşekkür ederim
ben de sevgilerimi gönderiyorum taa oralara...

Hayatın Ressamı dedi ki...

Ne tatlı o bezli popo yaa:))

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

HAYATcım;
değil mi :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...