24 Haziran 2010 Perşembe

Söyleyecek Sözü Olan ?


10 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhabalar Aynur Hala.

Hayatımız zaten bir matematik ve sayılar üzerine kurulmuş her bir şey. Sonuçta, bu yalan dünyanın gerçeğinden kimsenin kaçamayacağını sayılarla anlatan değişik ve bir o kadar da ilginç bir anlatımdı, kalemine ve yüreğine sağlıklar dilerim.

Hoşçakalın.

Adsız dedi ki...

Yorumu yazdıktan sonra aşağıdaki "malesef isteğinizi yerine getiremedik" mesajı ile birlikte
bX-hxngc0 hata kodunu aldım. Tekrar geri döndüğümde de "yorumunuz blog sahibinin onayından sonra gösterilecek" mesajını aldım. Bu blogger de tadını kaçırmaya başlıyor. Eğer böyle devam ederse biz de tekrar BLOGCU.COM'a döneriz.

Unknown dedi ki...

söze hacet kalmamış...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

FUNDAcım;
evet, aynen öyle valla...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

re55;
çok teşekkür ederim...

Yasemin dedi ki...

ne kadar güzel düşünülüp hazırlanmış bu böyle
herbiri "EVET EVET EVET" dedirtecek şekilde

harika bir paylaşım olmuş
teşekkür ediyorum

Yasemin dedi ki...

ve gerçekten de söyleyecek söz yok

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

YASEMİN;
beğendiğine sevindim
ben de teşekkür ederim..

Adsız dedi ki...

off, tokat gibi.....

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ADSIZ(?);
evet, haklısınız

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...