26 Kasım 2013 Salı

Yatcam Kalkcam...

Yatcam kalkcam...Hoooop ordayım :)

10 yorum:

Unknown dedi ki...

Geeeel çok özledim...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ah ben nasıl özledim bir bilsen FUNDAm...geri sayım son iki gün :)

Adsız dedi ki...

aynurrrrrr.
kartallara mı gidiyosun yoksa?
:))

funda naber...

ben de özledim ama hiç bizim buralara gelen yok.
kınıyorum:))

VuslaT dedi ki...

Haydi bekliyoruzzzzzzzzzzzz Aynurcum özletiyorsun kendini..Şimdiden hayırlı yolculuklar.. Sevgilerimle..

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ne güzel, git nereye istiyorsan, çok sevgiler :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

evet Sevgili ABSALOM Kartallarıma gidiyorum iki gün sonra :))
mutluyum, mutluyum, mutluyum...hatta musmutluyum :))

bloglara ziyaret konusunda ben kınanacak kadar oldum haklısın

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

çok teşekkür ederim VUSLATım...Ankara'ya geldiğimde görüşür müyüz?
yani ben görüşmek isterim de :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

gitmek istediğim tek yer Ankara ve orada olan tüm sevdiklerim ÖZLEMcim...veeee gidiyorum işte o istediğim yere :)
çok teşekkür ederim...benden de sana sevgiler canım

Ra55 dedi ki...

Merhabalar.

"İstediğim yere gidebilirim" cümlesi de sizin Hürriyet Klibinizin cümlesi olabilirdi. Hayırlı yolculuklar dilerim.

Selam ve dualarımla.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

:))
çok teşekkür ederim RECEP BEY
selam ve dua ile...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...