26 Kasım 2013 Salı

Yatcam Kalkcam...

Yatcam kalkcam...Hoooop ordayım :)

10 yorum:

Funda TC dedi ki...

Geeeel çok özledim...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ah ben nasıl özledim bir bilsen FUNDAm...geri sayım son iki gün :)

absalom dedi ki...

aynurrrrrr.
kartallara mı gidiyosun yoksa?
:))

funda naber...

ben de özledim ama hiç bizim buralara gelen yok.
kınıyorum:))

VuslaT dedi ki...

Haydi bekliyoruzzzzzzzzzzzz Aynurcum özletiyorsun kendini..Şimdiden hayırlı yolculuklar.. Sevgilerimle..

Hayat İzlerim, Kitap Sesleri dedi ki...

Ne güzel, git nereye istiyorsan, çok sevgiler :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

evet Sevgili ABSALOM Kartallarıma gidiyorum iki gün sonra :))
mutluyum, mutluyum, mutluyum...hatta musmutluyum :))

bloglara ziyaret konusunda ben kınanacak kadar oldum haklısın

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

çok teşekkür ederim VUSLATım...Ankara'ya geldiğimde görüşür müyüz?
yani ben görüşmek isterim de :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

gitmek istediğim tek yer Ankara ve orada olan tüm sevdiklerim ÖZLEMcim...veeee gidiyorum işte o istediğim yere :)
çok teşekkür ederim...benden de sana sevgiler canım

Recep Altun; dedi ki...

Merhabalar.

"İstediğim yere gidebilirim" cümlesi de sizin Hürriyet Klibinizin cümlesi olabilirdi. Hayırlı yolculuklar dilerim.

Selam ve dualarımla.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

:))
çok teşekkür ederim RECEP BEY
selam ve dua ile...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...