16 Haziran 2012 Cumartesi

Hadi...Bir Çizik de Sen At...

Sevgili Domatessuyu çok eğlenceli birşey yapıyor...Dün neredeyse bütün gün bilgisayarın başında kuş çizmek için uğraştım...ve bu tür konularda ne kadar yeteneksiz olduğumu bu eğlenceli etkinlikle bir kez daha anladım  :)

Uzun uğraşlarım ve bitmek bilmeyen azmim sayesinde gördüğünüz tavuk, tavus kuşu, ördek karışımı bu kokoş çıktı ortaya :)) Ben, hatta katılanlar olarak hepimiz çok eğlendik...Bence bir gözatın ve eğlencemize sizler de katılın...derim :)

Karar verdim; genetiğiyle oynanmış birçok kuş türü üretip ortalığa bırakacağım...Sevgili Absalom da kafa yorsun dursun...Şu mu, bu mu diye...Bulabilirse de aşkolsun :))

Hadi...Bekleme yapmayın...İçinizdeki Picasso'yu dışarı çıkarın :)

18 yorum:

Adsız dedi ki...

aynur günaydınnnnn :))

efenim şahane olmuş hakkaten ayrıntılara dikkat ettikce beğeniyorum sizin sanat eserini.

çizmeler kolyeler kirpikler felan feci :)))

amma suvebeyazın mona lisasını geçemez bak bunu da söliyeyim hahahaaa.

e şahane bi gün olsun...

Adsız dedi ki...

:)))
ya gerçekten günüme renk kattı bu yarışma:) canlandım valla:)

pınar dedi ki...

Absalomun kulusi müthiş,neler yapıyor bilmiyorum ki.Hepinize rüşvet mi teklif ediyor hahhhaaa:)))

Esinti dedi ki...

Sanatcıların imrendiği bir duruluk bu işte:))) Bence tam bir şaheser olmuş özgün bir çalışma sevdim bu kokoşu:)))

Unknown dedi ki...

tebrik ederim Aynurcuğum ,,güzel çizmişsin ... Hakkını yeme vallahi :)))
eğlenceliymiş :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

iyi akşamlar ABSALOM
çalışmalarım devam ediyor, daha başka türleri de ortaya çıkaracam :))

SuveBeyaz'ın eline su dökemem biliyorum :)))

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

kesinlikle aynı düşüncedeyim SUveBEYAZım...Domatessuyu'na söyleyelim başka eğlencelik etkinlikler de bulsun bize :)))

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

Absalom istediği kadar kulis yapsın DOMATESSUYUm...herkese rüşvet değil diyerek bişeyler teklif ediyor

ama o yarışmadan çekilecek...ben yaptım onun yuvasını...zaten o benden tırsar :))))

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

bak doğru dedin Sevgili ESİNTİ...kokoş falan ama çok duru :)))

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

teşekkür ederim İLKNURcum...gerçekten çok eğlenceli...sen de denesene :))

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Çok güzelmiiş, tam oğulma göre becerebilri mi acsba?

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

onlar daha iyi becerir ÖZLEMcim...hiç olmadı çok eğlenir inan :)

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar Küçük Hala,

Çok güzel bir etkinlik ve çalışma, bu uğraşınızdan dolayı sizi tebrik ederim.

Selam ve dualarımla.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

merhaba RECEP BEY;
çok eğlenceli olduğunu söyleyeyim hemen...hatta siz de biraz uğraşın
insan vaktin nasıl geçtiğini anlamıyor inanın :))

VuslaT dedi ki...

AYNURCUM YENİ GELEBİLDİM DOMATESSUYUNDA KUŞUNU GÖRDÜM VE KUTLARIM ÇOK BAŞARILI RENKLERİ HARİKA. ÇOK SEVDİM ÇOK. CANIM BENİM...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

hoşgeldin VUSLATcım :)
eğlenceli oldu hepimiz için
teşekkür ederim canım benim...

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Valla en güzeli seninki olmuş sanırım:)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

en renklisi ve en kokoşu benimki EBRUcum...da en güzeli değil :)
Domatessuyu sayfasında toplu olarak yayınladı valla ne becerikli arkadaşlar var bir görsen :)

en çok eğlenen bendim ama :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...