25 Mayıs 2012 Cuma

Sahne Biz(im)miş...

Gide gele sahne ışıklarına alışmaya başladım galiba...Bu gidişle TRT sayesinde meşhur olmayı bekliyorum...Olur muyum bilemiycem ama programlar bensiz olmaz diyorum her seferinde onu biliyorum işte :)


Bu seferki programımızın adı "Sahne Biz"...Davetiye elime geldiğinde okur okumaz dedim ki bu programın isminde sanki yarım kalmış, yazılması unutulmuş, eksik birşey var...Bir kelime, bir hece...birşey işte!

Meğer o eksikmiş gibi hissettiğim şeyi yapımcısı/programcısı seyircilerle tamamlıyormuş...Yani benim yorumum bu tabi...En yetkili ağızdan duymadım :)

Stüdyoya girdiğimizde biz koltuklara yönelmiştik ki "sizleri şöyle alalım" dedi biri..."Nereye, nasıl yani" derken bir baktık ki sahnenin ortasında biz...Yani uzun lafın kısası davetliler de sahnede...


Canlı yayın olması ve öyle ortalarda olma fikrinden dolayı kısa bir panik havası yaşadıktan sonra Türk Halk Müziğimizin o güzelim parçalarını seslendirecek güzel sesli ve güzel görüntülü sanatçı ekibimiz de geldikten sonra yine keyifli bir gece daha yaşadık...Ben ve yeğenler :)

Yalnız TRT'deki kabuk değişimine bakar mısınız? Bu tip müzik programlarında daha net görüyor ve anlıyoruz ki değişim değil de sanki evrim geçirmiş gibi değil mi? Yani bence öyle :)

Bir sonraki programda görüşünceye kadar tüm alkışlar TRT'ye...

28 yorum:

Tombul Tarifler dedi ki...

Ne güzel olmuş aynurcuğum eğlenmene bak sevgiler öpüyorum canım

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

fırsatları değerlendirmek lazım değil mi ELİFcim :)
ben de seni öpüyorum canım
sevgiyle...

suvebeyaz dedi ki...

:)))
bu gidişle sahnelerden inmek istemiceksinnn:) ohh valla çıkar tadını:)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

içimde uhte kaldı biliyor musun SUveBEYAZım
yıllaaar yıllar önce TRT'nin açmış olduğu spikerlik sınavının hem yazılı, hem de sözlü ve sesli sınavını güzel konuşma sesimle ve başarıyla kazanmış olan ben bu uhtemi seyirci koltuğunda gideriyorum :)))
niye atanmadın derseeeen işte o ayrı bir uhte konusu...sınavı geçmekten daha zor olan birşey eksikti o yıllarda
patlatılması gereken bir amca, dayı, kalın ense :))))

Esra dedi ki...

Ne iyi ediyorsun Aynurcum, zaten sende sahne ışığı görüyorum :)
yalnız merak ettim nasıl bulunuyor o programların davetiyeleri/biletleri? Gidebileceğimden değil de annem filan geldiğinde onun için bakarım diye belki..
Yorumda yazdığın spikerlik mevzusu da üzücüymüş ama kısmet be canım.
öpüyorum

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

yok be ESRAcım...sahne ışığı falan ne gezer bende :)

davetiyeleri TRT'de çalışan birkaç tane arkadaşım var onlar getiriyor bana zaman zaman...başka bir şekli var mı bilmiyorum inan...ama bana yenileri geldiğinde istersen sana haber veririm adresini de verirsen gönderirim canım

spikerlik mevzusu 23 yıl öncesine ait...ve evet kısmet değilmiş :)
ben de seni öpüyor, o yakışıklıyı mıncık mıncık yapıyorum :)

Yasemin dedi ki...

oh ne güzel Aynurcuğum bencede çok iyi yapıyorsun keyfini çıkar :)
spikerlik konunu daha önce de okumuştum hatırladım sağlık olsun diyelim
trtnin değişimine galiba hepimiz şahidiz

Esra dedi ki...

Çok sağol Aynurcum ama dedim ya gidemem zaten oğlandan dolayı. Annem babam yılda bir iki kere geliyor, onlar için düşünmüştüm, ama kimbilir ne zaman gelirler, önümüz yaz biz gidicez yanlarına.
Göndermiş kadar oldun canım, çok teşekkür ederim,
iyi haftasonları ayrıca.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

aynen dediğin gibi yapıyorum YASEMİNcim...keyfini çıkararak :)
spikerlik konusu çooook gerilerde kaldı unuttum bile
o değişime ben evrim diyorum işte :)
hele o fotoğraftaki uzun saçlı abi var ya en çok o şaşırttı beni...ama sesi harikaydı rahmetli Barış Akarsu ve Cem Karaca karışımı bir sesle türkü okudu...çok güzeldi

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ben yine de davetiyelerin tedarik şeklini öğrenir sana haber veririm ESRAcım...belki denk gelir sıkıntı da olmaz gitme imkanı olur
çok teşekkür ediyorum canım benim
ben de sana iyi haftasonları diliyorum
ama bana iyi tatiller...15 gün yok oluyorum da :)))

siyahkuğu dedi ki...

TRT kendini geliştirdi hatırlıyormusun bilmem canım,önceden saat sekizde İstiklal marşı okunur kapanırdı, bizde her akşam sekizde asıl duruşta olurduk:) eğer ayağa kalkmazsam suç işlerim diye düşünürdüm): ,iyi tatiller canım.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

hatırlamaz olur muyum SİYAHKUĞUm...belki de en keyifli zamanlardı o zamanlar
ailece seyredilen pazar filmleri...genellikle kovboy filmleri olurdu hani :)
sanatçılarının bir örnek giyinip kalıp gibi ifadesiz söylediği şarkılar, türküler :)
kapanış için askerlerin rap rap yürüyüşü
of...çok eskilere gittik bee :)

çok teşekkür ediyorum canım
görüşmek üzere...

elma kurdu dedi ki...

ayy ne kadar güzel olmuş. mutlu oldum senin için.sahnede olma fikri bile çok hoş ben her fırsatta böyle kutlama eğlence işlerinde arkadaşlara" otrişimi alıp geliyorum " derim :))

öykü dedi ki...

hiiiii bızım artık meshuurrr bı arkadsımız var:))

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

Banu Alkan gibi ha ELMA KURDUm :)))
dur bi dahaki sefere ben alıp gideyim iyi fikir :))

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

yok be ÖYKÜm nerdeee :)
o tren 23 sene önce kaçtı:)

Recep Altun; dedi ki...

Merhabalar,

Kendilerini yenilemeyenler ve yeniliğe ayak uyduramayanlar, başarılı olamazlar.

Sizin deyimizinle TRT'de yeniliğe ayak uydurmuş.

Selam ve dualarımla.

Ioana-Carmen dedi ki...

nice blog :)
Let`s follow each other sweetie!

FashionSpot.ro

Ehil Keyif dedi ki...

Sevgili Aynur, TRT deyince aklıma hep Cem Yılmaz'ın esprileri geliyor, diksiyonu düzgün spikerlerle ilgili olan hani... Artık halk müziği programlarını seyrederken sen aklıma geleceksin, gözlerim arayacak seyirciler arasında seni "acaba Aynur izleyicilerin arasında mıdır?" diye. Sevgiler, selamlar.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

merhaba RECEP BEY,
o kadar çok kanal var ki...ve hepsi de o kadar cicili bicili ki
TRT'ye başka bir yol kalmadı kendini değiştirmekten, yenilemekten başka :)

selamlar
dua ile...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

teşekkür ederim IONA-CARMEN...her zaman gel :)
sevgiyle...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

bence TRT yetkilileri bu esprilere kulak vermiş..vermeli :)
denk geldikçe gidiyorum ama bir seferinde kendimi atıcam sahneye canlı yayında :))
ben de sana sevgilerimi gönderiyorum EHİL KEYİF...

Follow_me dedi ki...

iyi eğlenceler. Bende beklerim www.bakbuharika.blogspot.com

İkiz Annesi dedi ki...

Keyfin daim olsun canım benim :)
İyiyim sorduğun için teşekkür ederim malum koşmayla geçiyor günler:)),

Bu arada canım ben blogumu davetli izleyici ile sınırlandırdım bana ikizannesi@windowslive.com a kendi mail adresini gönderirmisin davetiye göndermek isterim.

nini dedi ki...

ne güzel işte, her biri yeni bir gözlem-tecrübe eğlence:)

CEPAYNASI dedi ki...

:)))
Aynurcuğum gününü,saatini söyle,
izleyeceğim....

Recep Altun; dedi ki...

Merhabalar Küçük Hala!

Nerelerdesiniz? Blog sayfanıza uğramadığınıza göre, mutlaka değişen birşeyler olmuş. Ben bu değişikliği hayra yorumluyorum ve en kısa zamanda yeniden blog sayfanızda yine o neşeli Küçük Hala' mahlasıyla görüşmek dileğimi iletiyorum.

Selam ve dua ile Allah'a emanet olun.

Adsız dedi ki...

Bişey sorabilir miyim?Benim bilgisayarımda veya internetimdemi bi sorun var yoksa sen ne zamandır blogla ilgilenmiyor musun?İlan vericem öksüz yetim kalmış sahibinden blog diye...
İLKNUR

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...