18 Ağustos 2011 Perşembe

DinlencEğlence...

Keşke hep dinlence olsa...Tüm dinlenceler eğlenceyle geçse... Herkes buna inansa, hatta hayat hep bayram olsa :))

Karadeniz'den sonra (bknz.) Ege'nin ruhuma yaptığı doping, halâ etkisini sürdürmekte anlaşıldığı üzere :)

7 gece 8 gün süren tatilimin ilk günü sabahın en güzel saatinde sahilde gördüğüm bu kedi ve köpecik bizim de dinlenmeye ihtiyacımız var der gibi geldi bana :) Haklılar da...Herkes gibi... :))

Martılara söyleyecek sözüm yok...Onlar zaten oraların yaz-kış her dönem sahibi...


"İşte hayat bu..." dedirtiyor insana bu güzel kareler...Daha doğrusu ben her baktığımda öyle diyorum. Geçen sene de aynı yere gitmiştim. Yine aynı yerde aynı keyfi, hatta daha da fazlasını aldım.


Çandarlı (Pitane), aynı adlı körfezin kıyısına antik çağda kadın savaşçılar tarafından kurulmuş ve yüzlerce yıl Amazon Kraliçesi Pitane'nin ismini taşımış. Osmanlı egemenliği altına girdikten sonra II.Murat zamanında sadrazam olan Çandarlı Halil Paşa, Pitane'de bulunan M.Ö. 6.yüzyıla dayanan tarihi kaleyi yeniden yaptırmış ve o zamandan sonra bölge, Pitane yerine Çandarlı ismiyle anılmaya başlanmış.


Dikili ise ilçe merkezi olarak Kuzey Ege Denizi kıyısında, Karadağ’ın eteğinde kendi adı ile anılan körfezin kıyısında kurulmuş. İzmir'e 110, Çandarlı'ya ise 19 km. uzaklıkta olan Dikili, İzmir'in en kuzeydeki şirin sahil ilçesi.


Dikili, günün her saatinde öyle güzel pozlar veriyor ki insana, hangi birini çeksem, hangi birini yayınlasam diye zorluyor beni her defasında. Şu güzelliklere bakar mısınız lütfen?


Bir gün önce güneşi Dikili sahilinde batırıp, eve dönüş yolculuğunda aynı güneşi Ankara'da doğarken fotoğraflamak da ayrı bir keyif oldu benim için...Ah Ankara'mın bir de şöyle masmavi gülümseyen denizi olaymış :))


2 ay içinde güzel ülkemin 3 farklı bölgesinin havasını teneffüs etmenin, bayram tatilini de yine başka bir şehirde geçirecek olmanın verdiği mutlulukla 2011 yaz sezonunun kapanışını yapmak üzere beklemedeyim.

Hayata dair güzelliklerden mahrum kalmadığım ve sağlıkla nefes alabildiğim için şükürler olsun...

20 yorum:

Uğur Böceği dedi ki...

Süpersin mükemmel yakalamışsın abla...Her kare ayrı güzel ama gün batımı mükemmel... Ellerine sağlık...

Unknown dedi ki...

Memleketimde tatil yapmışsın ne güzel.başkadır İzmirimin denizi :)))
hayat dilediğin gibi olur inşallah :))

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

YASEMİNcim;
insanı nasıl da içine alıyor değil mi?

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

İLKNURcum;
ne kadar şanslı olduğunun farkındasın değil mi :))
hayat, hepimize güzellikler getirsin inşaAllah...

Yasemin dedi ki...

hoşgeldin Aynurcuğum belliki çok güzel bir tatil geçirmişsin ne güzel
biz ise tatil kelimesini bile söyleyemiyoruz bu sene
kıskanmıyorum desem yalan olur ::))
üstüne bir de bayram için tatil oooh valla gelde iç çekme
sefan olsun canım

bu arada adaşım yardımcın yaseminin de doğum gününü kutluyorum
onun için düşündüğün hediye de ayrıca süper yani :))

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

hoşbuldum YASEMİNcim...evet gerçekten çok güzel bir tatil geçirdim
ne diyelim darısı sana olur inşaAllah

Yasemin'e de ilettim kutlama mesajını...teşekkür ediyor

dipnot: iyi valla ya ulak oldum iyice :))
bak onun da bir bloğu var artık ziyaret edersen sevinir :))

http://ugurbocegimsin.blogspot.com/

sevgiler canım...

İkiz Annesi dedi ki...

Aynurcum kareler çok güzel tatilinin güzel geçmesine ayrıca sevindim.
Çandarlıya geldiğinden haberim olsaydı görüşürdük biz Aliağadayız oraya en fazla 15 dk. uzağız yani :)

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

İnsan tatile doyamıyor değil mi?
Hoş geldin Aynur'cum:))

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

AYLİNcim;
hay Allah, keşke haberleşmiş olsaydık...tanışıp görüşme fırsatını kaçırdık desene :(
umarım daha sonra bu fırsatı tekrar yakalarız

sevgiyle...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ÖZLEMcim;
hoşbuldum canım...
doyulur mu doyulur mu...tatile doyulur mu :)))

Esin Bozdemir dedi ki...

Harika dolu dolu bir yaz tatili olmuş!..evet keşke hayat hep bayram olsa!..ne yazık ki..annelerin gözlerinde o yaşlar o iç burkan hüzünler, kederler olmasa!..hayat acısıyla tatlısıyla devam ediyor...güzel bir doping ile kışı karşılayabilmek önemli...

Nice güzel günleriniz olsun..Sağlıkla, sevgiyle, huzurla..

Esenlikler dilerim..

öykü dedi ki...

Hosgeldın

Ne guzel gecmıs tatıl
ve ne guzel tasımıssın karelerde bıze
oncelıkle tsk ederım

sonra tatlı yanakklarından operım:)

sevgıleırmle

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ESMİR;
evet keşke acılar, hüzünler, kederler olmasa...
ve evet hayat acısıyla tatlısıyla devam ediyor...
tüm sevdiklerimizle birlikte geçireceğimiz güzel günlerimiz olur inşaAllah

sevgiyle...

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

ÖYKÜm;
hoşbuldum canım
ben de seni öpüyor, sevgiyle kucaklıyorum

Unknown dedi ki...

AMa resimlere bakınca insanın tatile gidesi geliyor :((

bloguma beklerim :)
www.lovesfromfashion.com

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

LOVES FROM FASHION;
çok haklısın...benim de tatili bırakıp dönesim gelmedi :)

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar Küçük Hala,

"Dinlence Eğlence" başlıklı bloğunuzu okuduğumu sanıyordum. Tekrar sayfanıza yönelip bloğu incelediğim de henüz okumadığım bloglarınızdan biri olduğunu anladım.

Güneşin batışı ile ilgili fotoğraf kareleri çok güzel. Profesyonel bir fotoğrafcının deklanşörüne basılarak elde edlmiş kadar güzel!

Tatil gibisi var mı? Deniz, kum, güneş... Akşam gün batımı ve geceleri kimbilir ne kadar güzeldir.

Bildiğimiz kadar bu dünyaya bir kere geleceğiz. Bir dahası yok! Zamanı ve fırsatları iyi değerlendirmeli.

Bu güzel gezi paylaşımınız için çok teşekkürler Küçük Hala.

Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun!

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

Merhaba RECEP BEY;
hiç bitmesin istedim tatilim ama tatil yapmak için de çalışmak gerek değil mi :))
çektiğim fotoğrafları beğendiğinize sevindim
zaten karar verdim bir kursa gideceğim
gördüklerimizden geri koymasın Yüce Rabbim...

beni hiç yalnız bırakmadığınız için, ziyaretleriniz ve o dolu dolu yorumlarınız için çok teşekkür ediyor, selam ve saygılarımı gönderiyorum

lena ile başbaşa... dedi ki...

Çandarlı çok güzel biryer bende çok sevdim orayı,ben kışın gitmiştim oraya,ozaman bile güzeldi şimdi harikadır bence orası....Güzel bir tatil olmuş,fotoğraflar içinde teşekkürler....

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

LENA;
iki yazdır oraya gidiyorum, sakinliğini de ayrıca seviyorum oraların...
o kadar çok fotoğraf çektim ki makinam elimden hiç düşmedi :))

ziyaretin için teşekkür ediyor, herzaman bekliyorum

sevgiler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...