21 Eylül 2010 Salı

Urfa, Urfa Olalı...


Keyifle geçirdiğim en güzel resmi görevdi.
Öyle kılık kıyafetlerimize bakıp "bu nasıl resmiyet" demeyin lütfen.
Resmen resmi bir görevdeyiz.

Yer:    Atatürk Barajı  ŞANLIURFA
Tarih:  Eylül 2002
Görev Konusu:  GAP Su Sporları Şöleni

Çalıştığım kurumu severim, çalışanlarını da severim.
Gençliğe ve spora yön verdiği için enerjiktir, hareketlidir aslında.
Özellikle zaman ve bütçe ayırıp gitmeyeceğimiz yerleri gezip görme fırsatı verir bize.
Bu anlamda iç turizme canlılık getirdiğimiz de söylenebilir :)

İşte Şanlıurfa da bu sayede gittiğimiz ve her yerini gezme fırsatı bulduğumuz illerden sadece bir tanesi...Ne çok gezmiş, ne çok yemiş ve ne çok gülüp eğlenmiştik :)
Kafa dengi, eğlenmeyi ve bulunduğu ortamdan keyif almayı bilen arkadaşlarla denk gelirse hele, süper bir gezi yaşamış olursunuz.

Tıpkı bizim bu ekibimizde yer alan arkadaşlarımız gibi...
Başka birimlerde çalışıyor olmamıza rağmen, ara ara toplaştığımızda hala yadederiz o günleri ve hepimiz aynı şeyi söyleriz "ah ah, aynı ekip tekrar ayarlasak da bir seyahata yine birlikte gitsek" diye. Şu aralar bunun mümkün olmadığını bile bile...
Demek ki tadı ne kadar damağımızda kalmış...

6 yorum:

Yasemin dedi ki...

Urfa'yı görmeyi bende çok istiyorum
valla imrendim şimdi bak
ne kadar güzel
şanslısınız desenize o kurumda çalışmaktan dolayı

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

Yasemin;
bana göre de gerçekten şans evet.
normal şartlarda kesinlikle gitmeyeceğim daha birçok ili gördüm bu sayede, bütün bölgelerde
ne diyelim darısı sana olsun :)

Adsız dedi ki...

Merhabalar Küçük Hala,

Urfa Urfa olalı bizim gibi canlı bir grup görmedi diyorsunuz yani!

Eh, ben de katılıyorum yazdıklarınıza.

Şanlı Urfa'yı gezi ya da ziyaret amaçlı da olsa hiç görmedim. İnşallah birgün kısmet olur!

Bu güzel paylaşımınız için teşekkür ederim.

İyi ve güzel olan ne varsa, paylaşmak adına hoşçakalın.

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

Merhaba Recep Bey;
gerçekten öyleydi
herşey çok güzeldi, keyifliydi
inşallah siz de görmek istediğiniz yerleri görme fırsatını bulursunuz
saygılar...

Gezi/yorum... dedi ki...

Aynur hanım Urfa resimleriniz ne kadar güzel nostalji kokuyor.. ben iki gün önce urfadaydım 2002'ye göre çok değişip güzelleştiği belli oluyor.. sizin tekrar gitmenizde fayda var keyifli olacaktır sizin içinde :)

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

GEZİ/YORUM;
aslında ne çok isterim...umarım birgün tekrar fırsat bulur da gidip daha sindire sindire gezme fırsatı bulurum oraları ve daha birçok yerleri :)

sevgiler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...